IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е първата електрическа Toyota Land Cruiser

Засега всъдеходът е само концепция, която показва какво бъдеще го очаква

Toyota Land Cruiser претърпя метаморфоза през последните няколко години, но това не се отрази по никакъв начин на популярността му. Моделът се предлага в най-различни форми и размери по цял свят, като за покупката на някои от тях се чака с години.


Land Cruiser Se


Най-новото допълнение към гамата е Land Cruiser Se - първата изцяло електрическа версия на модела. Засега той е само концепция, която японският производител представи, давайки много малко подробности, но явно това ще е един от пътищата пред всъдехода занапред.

От Toyota посочват, че Land Cruiser Se ще предложи електрическо задвижване с висок въртящ момент и три реда седалки. Компанията подчертава колко тих е този автомобил в градска среда, както и че той е оборудван с най-съвременни технологии, подпомагащи както за движение по нормални пътища, така и извън тях.


Land Cruiser Se


Всъдеходът има монококова конструкция, за която Toyota твърди, че го прави отзивчив и много способен на по-неравен терен. Привидно малкият пътен просвет и гумите с нисък профил обаче донякъде противоречат на това твърдение. Като размери този Land Cruiser е дълъг 5103 мм, широк е 1980 мм и е висок 170 мм, което го прави идентичен с друг модел на японската марка - Grand Highlander.

Засега производителят не разкрива подробности нито броя на двигателите, мощността или дори размера на батерията. Не е ясно и кога ще се появи серийният вариант.


Още снимки на концептуалния електрически всъдеход - вижте в галерията:


0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    Аз ти давам информация от първа ръка, от това което виждам да се купува и инсталира и причините за това! Ти твърдиш,че нам си колко хиляда хилидя гигават часа батерии в домовете в Германия са Тесла power wall, а не 1,5 - 2,5квч Анкери и други подобни. Дай си източника на информация, ако обичаш!Нали много настояваш другите да го дават! Дай личен пример!!!
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    И все пак ще кажеш ли колко панела, при настоящата технология, с какво изложение са нужни, за да може 7 часа да се произвеждат средно по 2квч дори и да приемем 365 дни слънчеви в германия!За един съсед питам, щото целия му покрив е в солари *** казва,че няма достъчно да си сложи и батерия!
  • #26
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Поредният безсмислен цитат е от 2016 година. Сам можеш да си намериш от тогава колко са инсталираните. аз ти дадох информация за капацитета на инсталираните домашни батерии в Германия. Това е официалната информация. Ако имаш друга или я сподели или можеш да замълчиш и да се съгласиш с официалната
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    ОО, извинявай!В Германия 365 дни перфектно слънцегреен!С 2квч солари 7 часа на ден зареждаш батерия и още 7 часа на ден ползваш ток и за вкъщи през деня и 7 часа на ден си зареждаш електричката за 25 000км годишно, докарахме ги 21 часа на ден слънцегреене в Германия! Евала! Я да погледна! *** то облъчно и дъждовно! *** то умпрялома!
  • #24
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е колко пък панели да са необходими за зареждането на 14 кВт часа powerwall? Със средно два киловата мощност ще се зареди за седем часа. 14 kW часа по 365 дни са потенциални над 5000 киловатчаса които стигат за 25 000 км годишно. 250 000 км на ток от слънцето за 10-годишната гаранция
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, ти катко говориш за Германия, знаеш от опит или от ЕЖК (една жена каза) или тук там си чел нещо и като медията тука коментира видеа от ЮТ? Само да ти кажа, че както не всичко, което лети се яде, така и не всичко, което си прочел е истината. И ако не живееш в Германия, по скоро се спри, че ставаш смешен особено пред хода, които са по навътре в нещата. И колкто до статията - да правиш разлика между концепт и готов модел?
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Един от основните дистрибутори на Powerwall на Tesla в Германия, важен пазар за Tesla Energy поради популярността на слънчевите инсталации, наскоро получи значителна поръчка и сега обяви домашния акумулатор за продажба на своя уебсайт.По-рано тази година съобщихме за Memodo, доставчик на компоненти за слънчева енергия, базиран в южната част на Германия, когато получи първата си доставка от 25 Powerwalls . По това време изпълнителният директор на Memodo Даниел Шмит каза, че е впечатлен от тър ...
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    Колко Тесла power wall има продадени в Германия бе смеш ко?! Колко кв.м. солари трябва да имаш на покрива за да заредиш Тесла power wall в Германия за да ти захранва цялата къща?!?!? Даже и с климатичните промени и по топлото време в Германия?!? Ще сметнеш ли при 60% облачно и мрачно време как се ползва и избива тази батерия!И да, за разлика то теб съм виждал, даже бях на път да си я купя за системата в България, но не ми е нужна чака такава и за толкова пари!
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Това е ... ( преди 1 година )
    краят на легендата Ленд Круйзер!
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    А за Германия изобщо не се опитвай да ми обясняваш кое как еЩото ползвам както субсидия за покупка на ел. кола, така за балконски солари и батерия и съм напълно наясно, е всичко се прави за да се въвлече възможно най-голяма част от населението в това безконтролно харчене на пари!А ти караш дизел!В момента в който тук се заговори за съдебна отговорност на политици за субсидиите за електрички,почна раздаването на пари за батерии и смешни солари!"Населението иска,затова го направихме"