IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG SL 63 не се справи с „Лосовия тест“

Кабриолетът беше тестван в два режима - Comfort и Sport+, но и това не помогна (ВИДЕО)

Когато харчат шестцифрени суми за Mercedes-AMG SL 63, купувачите едва ли си мислят как луксозният кабриолет ще се справи, ако му се наложи да избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя. Екипът на изданието km77 обаче подложи модела на подобно изпитание, наречено „Лосов тест“, за да провери стабилността му.


Лосов тест


Моделът на Mercedes първо беше тестван в слалом, който беше преминат последователно в два режима на движение - Comfort и Sport+. Автомобилът се справи и в двата случая, като по-агресивната настройка показа своите предимства. При нея ускорението е по-бързо, а трансмисията е по-отзивчива при смяна на предавките. Електронните асистенти за стабилност дават на водача повече свобода на действие, преди да се намеси.

На слалома SL 63 постига време от 22,8 секунди. За сравнение, Porsche Taycan GTS записа 21,5 секунди, а Tesla Model S Plaid беше с малко по-бавен - 21,8 секунди, при същото изпитания.



При „Лосовия тест" обаче по-висока скорост беше отчетена има при режим Comfort. Кабриолетът успя да премине изпитанието със 75 км/ч, след което се опита и със 78 км/ч, но вече в режим Sport+. Там обаче удари няколко конуса, въпреки опитите на шофьора да овладее автомобила. За сравнение, споменатият по-горе Taycan GTS премина теста със 78 км/ч, а Model S Plaid се справи с 82 км/ч.

Най-новият SL 63 използва 4,0-литров V8 с двойно турбо, който произвежда 577 к.с. Задвижването е към четирите колела със завиваща задна ос. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична. Платненият покрив се повдига или прибира за 15 секунди при скорост до 50 км/ч.


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дфен ( преди 6 месеца )
    Справя се като дачия
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До Тинтири ( преди 6 месеца )
    По пътя за Пловдив шофиращите подобни коли са на друго мнение
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До 8. Благодаря за корекцията. 9. Нищо не му пречи разбира се, но какво ще промени софтуерния ъпдейт? При електромобилите има много опции, като започнеш с регулиране на въртящия момент на всяко колело по отделно и стигнеш до упражняване на въртящ момент в противоположни посоки на предните спрямо задните колела. Тези промени стават с резолюция стотни от секундата, за разлика от ДВГ, където времето за реакция на двигателя и механиката е десети от секундата. Да не говорим за повече от 2 двигателя
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 7 - Какво му пречи, да да има софтуерне ъпдейт, ако не е електромобил?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "Кой ли пък си купува спортно купе" - Кабриолет. Има лека разлика. И не кабриолет в стил "Бугати".
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    РУК, Ти пък си толкова високоинформиран гуру, че даже не знаеш че това не е електромобил, за да му подобрят пътното поведение чрез интернет ъпдейт, както например добавиха пистов режим на Тесла и за една нощ всички тесли с четири задвижващи колела получиха повече опции за каране по писта отколкото имат дори специално проектираните за писта автомобили с ДВГ и дори не могат да мечтаят за тях. Какъв смяташ ще е проблемът от mercedes да подобрят минаването на лосовия тест на електромобилите си?
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Тинти, ето че отново се изяви като огромен автомобилен ентусиаст и разказа играта на цялата автомобилна промишленост! Кой ли пък си купува спортно купе за да се интересува от управляемостта му или ускорението? А пък AMG са само букви върху пичеловката и нищо не значат нали?
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    За 4 местен кабриолет си е много добре, даже.
  • #4
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 месеца )
    да... щото аз ще взема SL точно да го хвърлям по завоите, а не да карам с 20 пред заведенията и да събирам кчки или някоя крайбрежна ивица... За хиляден път казвам - тия тестове имат малко до нищо общо с карането! Не си взимаш 2 тона СУВ да го мериш колко е бърз, нито лимузина да се състезаваш с нея или спортен автомобил с 4х4 да яздиш по баирите!
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Р У К ( преди 6 месеца )
    Чакаме един всезнаещ да дойде да обясни как и този Мерцедес ще го оправят с един софтуерен ъпдейт и готово ......