fallback

10-те най-ценни автомобилни компании в света

Лидерът струва повече от останалите 9 производителя

Интересът към електрически превозни средства не намалява, дори напротив, и затова едва ли някой е изненадан, че Tesla запазва първото място като най-ценната автомобилна компания на планетата. Освен това тя задава и темпото при изграждане на инфраструктурата, тъй като все повече производители възприемат нейния Северноамерикански стандарт за зареждане (NACS) на електрически превозни средства.

Нещо повече - мотивацията на шофьорите се променя с голяма скорост, тъй като новите поколения изповядват различни ценности в сравнение със своите предшественици. Новите потребители търсят производители на автомобили, които въвеждат екологично чисти иновации в своите модели, като същевременно продължават да представят изключителен дизайн.

В крайна сметка, именно електрическите превозни средства представляват олицетворение на авангардните технологии, което е от допълнителна полза на техните производители. В същото време обаче и старите автомобилни компании има накъде да растат, тъй като именно те са тези, които са в състояние да доставят своите продукти по-ефективно с оглед на тежките глобални условия.

По-интересното в случая е, че общата пазарна капитализация на автомобилните производители от второ до девето място е по-малка от тази на лидера в класиране. Също така трябва да се отбележи и навлизането на китайските компании, като една от тях дори попада сред трите най-скъпи.

Топ 10 на най-ценните автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    До 19 ( преди 1 година )
    Много си ограничен братче .. Тесла разделиха последно акциите на 3 .. така че по твоите стари данни от 400 на 720 евро (цена днес) . Понеже се занимавам с инвестиции - мрежата Суперчарджър по последни оценки съобразно приходите , струва повече от БМВ .. понеже си е печатница за пари .
  • #21
    Лудория ( преди 1 година )
    А за феновете на Тесла, да запитам колко десетки процент има марката в най-слънчевите страни и съответно държави с теоретично най-евтин/екологичен ток - Африка, Австралия, Саудитска Арабия, Монголия, Централна Америка?
  • #20
    Лудория ( преди 1 година )
    Знам, че има много разбирачи, но нека да припомня какво значи пазарна капитализация - това е брой акции по цената им в момента на борсата. Как се определя цената - това е ВЯРВАНЕТО на инвеститори във възможносттите на една компания. Тоест пазарната капитализация е ВЯРВАНЕТО на борсовите играчи. А тях не ги интересува технологии, продажби, следпродажбено обслужване, не, тях ги интересува възможността за печалба. Пример, в който пазарната капитализация е унищожена за кратко - One Coin и Theranos.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла ще достигне плато до 2 млн електромобила.От там нататък трябва отново да сваля цените,за да предизвика търсене.
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Балонът се надува,надува,надува ......и взе да спихва.От 400 долара за акция,в момента една акция е 250 долара.
  • #17
    MythBuster ( преди 1 година )
    "До 9: Както сам си писал, Тойота и ВАГ продават по 8 милиона на година, Тесла - под 2. Това какво ти говори за времето за производство на един автомобил? " Не ти е отговорил, но аз мога да ти кажа щом не можеш да смяташ. След като Тесла произвежда един автомобил три пъти по-бързо, то за да произведат четири пъти повече автомобили, volkswagen и toyota трябва да имат и имат 12 пъти повече фабрики и работници. Това предимство ли е или недостатък?
  • #16
    Факт ( преди 1 година )
    Неверни данни
  • #15
    PLAID ( преди 1 година )
    Пак никой не позна. Конгломератът TESLA е най-скъпата компания, защото от мината, през рафинерията, през завода, батерията, софтуера и хардуера, камиона, дето кара чарковете, интернет сателита и ракетите, дето го извеждат в орбита, зарядното и зарядната мрежа, изкуствения интелект, невронната самообучаваща се мрежа от милиони единици и тока за всички тях (Tesla Solar+MegaPack) - ВСИЧКО е TESLA, Бате-Бате, Како-Како, Лельо-Лельо.. "На вторите ще им трябва телескоп, за да ни видят" - Elon Musk
  • #14
    Как да не ги искат ( преди 1 година )
    Тойота продава по 9 милиона на година и не ги искат? Осъзнайте се хора! На Тойота цената нито пада, нито расте значително, както и продажбите. Вярно е, че на Тесла се увеличават много всяка година, но това няма да продължи до безкрай. И двете компании си имат плюсове и минуси.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойоткаджийче, който се опира на опорки, пада от високо. Знаеш ли колко струва "актив", който произвежда морално остарял модел с ДВГ, който никой не иска? Ммм? От 400 млрд. активи от високо се пада. Впрочем, 4-те най-продавани модела на Тойотка тази година отбелязват между 3,2 и 6% спад при растяща индустрия.
fallback
Последни