Задачата да се изберат дори 10-те най-добри двигатели, разработени в Русия, изглежда лесна на пръв поглед. Но тъй като прегледът на наличните предложение обхваща не само масовите автомобили, но и тези, които така и не стигат до пазара, задачата стана значително по-трудна. На помощ идват автомобилните експерти Влад Самарин и Михаил Баландин, които предлагат по пет двигателя и съответната обосновка.
10-те най-добри автомобилни двигатели, произведени в Русия (ГАЛЕРИЯ):
УЗАМ-412
Популярността на „Москвич“ по това време се дължи на двигателя, тъй като шасито не е претърпяло никакви специални промени в сравнение с 408. Разположението на горните клапани, полусферични горивни камери, алуминиев блок - всичко това благоприятно отличава фундаментално новия агрегат не само на фона на споменатия аналог, но и в сравнение с двигателя Fiat-124, който по това време е разглеждани от съветското ръководство за производството на бъдещи масови малки автомобили.
Двигателят на Москвич предлага мощност от 75 к.с., което по това време е отличен показател за 1,5-литров двигател.
Популярността на „Москвич“ по това време се дължи на двигателя, тъй като шасито не е претърпяло никакви специални промени в сравнение с 408. Разположението на горните клапани, полусферични горивни камери, алуминиев блок - всичко това благоприятно отличава фундаментално новия агрегат не само на фона на споменатия аналог, но и в сравнение с двигателя Fiat-124, който по това време е разглеждани от съветското ръководство за производството на бъдещи масови малки автомобили.
Двигателят на Москвич предлага мощност от 75 к.с., което по това време е отличен показател за 1,5-литров двигател.


0