Европейските автомобили имат огромна база от фенове по целия свят и, за да бъдем честни, компаниите на Стария континент наистина правят страхотни машини. И макар да предлагат легендарни превозни средства като Lamborghini Miura и Ferrari F40, не всички коли от региона се възприемат с възторг. Много от автомобилите, произведени в Европа, никога не достигат бреговете на Северна Америка. По-голямата част от европейските превозни средства са също толкова обикновени, колкото един Buick или компактен Chevy. Те изпълняват заложените цели и като цяло са толкова надеждни, колкото повечето други коли.
Въпреки че европейският континент произвежда милиони обикновени превозни средства всяка година, от време на време местните компании имат навика да предлагат по някое и друго недоразумение. Тези модели обикновено са ужасно ненадеждни или невероятно грозни. Понякога производителите в Европа създават кола, за да отговаря на определена цел, въпреки че пазарът няма нужда от нея. Много марки също са известни с това, че правят страхотна кола и никога не откриват правилния начин как да я продадат.
10 коли от Европа, които се превърнаха в огромни грешки (ГАЛЕРИЯ):
Въпреки че Трабант никога не достига САЩ, една друга странна кола от Източна Европа успя да достигне американския пазар – Юго.
Въз основа на дизайна на Fiat по лиценз, Юго е внесена в САЩ от Малкълм Бриклин, човекът, който първоначално започва доставките на Subaru и по-късно създава Bricklin SV1.
Първоначално Юго е рекламирана в страната като най-евтиния автомобил – само за 3990 долара.
Въпреки че тази малка комунистическа кола се внася в антикомунистическа Америка по време на управлението на президента Роналд Рейгън, първоначално се продава добре. Бриклин има дилъри, пръснати из цялата страна, които обработват множеството заявки. Много скоро обаче започват да се появяват множество проблеми, свързани с качеството и производителността. Юго се представя зле в краш тестовете и скоро става обект на шеги по телевизията.
Макар репутацията и лошата реклама да водят до спад на продажбите, падането на марката Юго става факт, когато фабриката бива бомбардирана по време на гражданската война в Югославия и производството впоследствие спира.
Оттогава Юго се превръща в пример за ужасен автомобил и получава широко признание като такъв.


3