IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Gamma - една Lancia, която малцина помнят

Този модел наследява Flavia и до 1984 година играе ролята на флагман на италианската марка

Дизайнът на каросерията на Lancia Gamma е дело на Pininfarina - стилът на дебютиралия през 1976 година е коренно различен от изяществото на предшественика Flavia.


Lancia Gamma


Линиите на каросерията са прави и геометрични, напълно в стила на 70-те, според мнозина автомобилът наподобява силно на уголемен вариант на Ferrari 400. Други сравняват футуристичното излъчване на италианския модел с Aston Martin Lagonda. Интериорът също е доста минималистичен, ориентиран най-вече около удобството на водача.

Моделът се продава като Berlina с четири врати и като купе с две врати, като от двата варианта са произведени съответно 15 272 и 6790 бройки. Моделът е с предно задвижване и надлъжно разположени боксерни 4-цилиндрови двигатели, които се комбинират с 5-степенна ръчна трансмисия, а по-късно и с 4-степенна автоматична скоростна кутия.


Lancia Gamma


Gamma получа фейслифт в средата на моделния си живот, в рамките на който двигателите от карбуратор преминават към впръскване на горивото Bosch L-Jetronic,появява се и нова радиаторна решетка, нови 15-цолови колела и основно ревизиран салон.

Двигателите са с работен обем 2,0 и 2,5 литра, мощността се простира в спектъра между 115 и 140 конски сили. Работи се и върху шестцилиндрови версии, но те така и не влизат в серийно производство.


Lancia Gamma


Колата, която ви показваме тук, е купе, произведено през 1977 година, има пробег под 100 000 км и е обявена на цена 10 900 евро. Като цяло цените на Gamma държат сравнително ниски за подобен тип класика равнища.

0 от 500