IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова версия на Mazda3 предизвиква Mercedes-Benz A-Class и BMW 1-Series

Японците пускат луксозен вариант на модела - Nagisa

След лансирането на последното поколение на Mazda3, позиционирането на японската марка направи крачка напред. Японската компания обяви, че се превръща в производител на премиум-автомобили, като първият от тях беше CX-60, който освен впечатляващо оборудване и луксозен интериор, получи и 6-цилиндрови двигатели.


 Mazda3


Сега марката прави още една крачка в тази посока, като пуска на пазара новия версия на компактния си модел Mazda3, който ще трябва да се конкурира с Audi A3, BMW 1-Series, Mercedes-Benz A Class и топ-версиите на обновения VW Golf. Тази модификация получава името Nagisa, като се отличава както на външен вид, така и с оборудването си.

Mazda3 Nagisa има някои детайли в черно, като B-колона, решетка на радиатора, огледала и 18-цолови лети джанти, както и напълно нов цвят – Zircoon Sand.


 Mazda3


За салона е използвана специална тапицерия с имитация на кожа и синтетичен велур. В оборудването на автомобила влизат седем въздушни възглавници, ESP, аларма, отваряне и стартиране без ключ, безжично зарядно, автоматичен климатроник, паркинг контрол с камера, огледала с памет, електрическа ръчна спирачка, Head Up дисплей, навигация с 10-инчов екран, аудио-система BOSE с 12 високоговорителя и др.

В оборудването на автомобила е включен и пакет за безопасност и асистенти на водача, който включва предупреждение за дистанция и трафик, предупреждение за напускане на лентата и асистент, система за откриване на умора на водача, усъвършенстван детектор за мъртва зона, LED фарове, четец на табели, SOS спешно повикване, автоматични дълги светлини и адаптивен круиз-контрол.


 Mazda3


Mazda3 Nagisa ще се предлага в три варианта на задвижване – с 2.0 e-SKYACTIV G двигател със 122 и 150 к.с. или с 2.0 e-SKYACTIV X със 186 к.с. И в двата варианта клиентът може да избира между ръчна скоростна кутия или шестстепенна автоматична. Цената на модела с новото оборудване ще се увеличи с между 1000 и 3000 евро в зависимост от задвижващата система.


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 1 година )
    Мазда много хляб има да изяде за да стане премиум, особено тази малка кутиика от статията. Имам наблюдения за Мазда 6, модел 2014, 2,2 дизел скайактив двигател.Автоматика е тромав, няма нищо общо с премиум - има огромен лаг като натиснеш газта по-рязко. Разход на гориво 10 смесено. Няма apple carplacy, но инфомтеймнънта е добър. И доста кожа са използвали в интриора, коеото ги доближава до премиум.Според мен е добра кола, но още далече от премиум и това скай актив е само маркетинг.
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 1 година )
    Повечето модели следват парадигмата на утвърдени таргети с типичните за това оборудване, възможности, респ.ограничения и недостатъци, често в завиден унисон с предлагането и от другите конглокент.марки, а пък японските коли споделят почти изцяло техниката помежду си-затова няма значение каква японска марка си купувате,то всички са технологично еднакви.Т.е.това е непретенциозна малка тясна евтина градска кола за ежедневието. Ако искане повече търсите луксозния сегмент В, после Д, а после лукс Е..
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Мазда постепенно но сигурно става много специална марка. Единствената нова кола на пазара без турбо и без автоматик, с мотори около и над 2 литра, страхотен елегнатен дизайн и отвън и отвътре. Купуват се с разум и сърце от интелигнтни хора. Но са далеч от БМВ и Мерц. Имам нова CX 3 и 15 годишно БМВ 1. И двете са върхови нива на оборудване, ама БМВто, макар на 15год., е много по солидно, луксозно, обезшумено, всичко е меко, стегнато, не тропва, не хлопва не скръцва.
  • #11
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Истината е такава, че сега Мазда произвежда пъти по елегантни и функционални коли от така наречените "премиум прехвалени марки" Като горе посочените БМВ, Ауди, Мерцедес. А това че сравняват базов модел на тези коли с тази Мазда 3 е направо смешно.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Идиоти ( преди 1 година )
    Вие всичките сте пълни *** с 0 iq
  • #9
    2 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Mercedes AMG ще го сготви на Тепаняки и ще го схруска като бежанец телена ограда
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 7-ми. Почти съм сигурен че говорите за едни и същи модели с лудория. Ти как мислиш? Вероятно е твоя модел е в най-лошия случай 2020 година модел, нали? И си абсолютно сигурен че е с двигател skyactiv
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Айде айде, купували и после продавали Маздата всички, я не се излагай. Моята 15 години я карам и нищо и няма, що така ...
  • #6
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Дори да са ефективни, като няма кой да ги ремонтира, за чий са ти?! Една приятелка ми даде нейната Мазда 3 за няколко дни. Страхотен автомобил. Определено скучен вътре в купето, но като за автомобил да ти върши работа - идеален. Нещо му стана на двигателя и след като обиколи официални и неофициални сервизи из България на 6-ия месец след проблема я продаде. Близки си купиха Мазда 6 и те така - проблем на двигателя и след обикаляне по мъките я продадоха.
  • #5
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Отвътре прилича на кола отпреди 10 години, няма никакво развитие тази марка, едно и също само.