IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda2 най-после се разграничи от Toyota Yaris

Обновеният модел получи не само променен дизайн, но и технически подобрения

Изминаха почти две години, откакто Mazda представи Mazda2 Hybrid, която на практика представлява ребрандирана версия на Toyota Yaris. В стремежа си да разграничи двата модела, сега Mazda обновява малкия си модел, който получава нов дизайн на екстериора и същевременно прибавя няколко технологични подобрения. Дебютът на фейслифта на Mazda2 Hybrid за Европа идва няколко дни след като напълно различната като дизайн и техника Mazda2 беше представена в Япония.


Mazda2


Екипът на европейското дизайнерско студио на Mazda се е опитал да промени външния вид на модела, разработен от Toyota. Докато вратите, калниците, светлините, предният капак, покривът и пасажерската клетка все още произхождат от Toyota Yaris, Mazda2 Hybrid вече може да се похвали с индивидуална предна броня и променен заден капак.

Новата решетка и вентилационните отвори придават усещане за Mazda на екстериорния дизайн, което ни кара да се чудим защо компанията не е направила това от самото начало. Промените в задната част също придават повече индивидуалност.


Mazda2


Отвътре Mazda2 Hybrid се възползва от същите подобрения, които се намират и при наскоро обновената Toyota Yaris от 2023 г. Това означава, че японският модел получава 12,3-инчов цифров инструментален панел, хед ъп дисплей и по-големия 10,5-инчов инфо-развлекателен сензорен екран.

Интересното е, че Mazda не получи достъп до по-мощната версия на самозареждащата се хибридна система на Toyota, която разполага със 130 к.с. в обновения Yaris. Това означава, че електрифицираното задвижване остава с показатели 116 к.с. и 169 Нм.


Mazda2


Мощността се предава към предните колела чрез CVT скоростна кутия, докато литиево-йонната батерия позволява на модела често да се движи в EV режим в градска среда. В резултат на това разходът на гориво в комбинирания цикъл WLTP все още се оценява на 3,8-4,0 л/100 км.

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 1 година )
    Такава разлика има само при iPhone
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Почти не можеш да ги различиш, ако не видиш емблемата. Все пак Яриса повече ми харесва от тази леко пипната Мазда. Другото, което ми прави впечатление е, че тези, коото пишат статиите непрекъснато пишат за трансмисията CVT, а тя е e-CVT. Разликата е огромна между двете. Не бъркайте хората. Също и този разход ми е малко странен. Карал съм предния модел и спокойно разхода пада под 3/100 в града без да се мъчиш да пестиш гориво. 3,8/100 харчи Приуса.