IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Потвърдено - Mazda няма да жертва най-продавания си модел

Третото поколение на CX-5 ще се предлага от 2025 година

Най-продаваният модел на Mazda глобално няма да бъде жертва на новата гама от по-скъпи, 6-цилиндрови SUV на компанията и няма да бъде спрян, каквато информация имаше по-рано. Третото поколение на CX-5 ще се появи на пазара през 2025 г., съобщи австралийският сайт The Drive.

 

Mazda CX-5

 

„Висшият мениджмънт потвърди, че ще има следващо поколение CX-5. Това е най-продаваният модел в световен мащаб, така че има смисъл“, каза Алистър Доук, маркетинг директор на Mazda Australia.

Кросоувърът Mazda CX-5 е най-популярният модел в линията на японската марка. Миналата година са сглобени 365 135 от тези автомобили, а от 2012 г. досега са произведени над 3,5 милиона SUV.

 

Mazda CX-5-1

 

През 2025-а настоящият CX-5 ще бъде на осем години и ще се предлага заедно с новата 6-цилиндрова или рlug-in хибридна SUV гама на Mazda, включително CX-60 с подобен размер. Въпреки, че все още не е потвърдено, очаква се новата Mazda CX-5 да запази познатото оформление на настоящия модел с 4-цилиндрови двигатели и избор между предно или задвижване на всички колела.

Остава да се види дали ще има опция за хибридно задвижване и дали е система, проектирана вътрешно от Mazda, или закупена от Toyota. Семейният SUV Мazda CX-50, предлаган в САЩ и Китай на основата по-малкия CX-30, има хибридна версия, използваща технологията на Toyota, която притежава пет процента от Mazda.

 

Mazda CX-5-2

 

И двете компании преди това са работили заедно върху споделени модели и хибридна технология. Това включва задвижвана от Toyota хибридна версия на предишната Mazda 3, която се продаваше изключително в Япония, както и фабрика, собственост на двете компании в САЩ, която произвежда CX-50 и северноамериканските версии на Toyota Corolla Cross.

Mazda по-рано обяви планове за три електрически превозни средства, пет plug-in хибрида и пет традиционни хибрида до 2025 г., но не посочи кои модели какви технологии ще предлагат.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Atanas ( преди 1 година )
    Според мен с цялата електрификация, никой ме помисли за развитие на плъгин хинридите. Ако успеят Тойота да направят батерия която да издържа около 150-200 км на ток извън града, то защо ми е елелтричка??? В града ще карам 100%на ток, озвън града ще карам 80% *** ток, но спокоен че имам двг за помощ. И с възможност за бързи зарядни, мога да си я зареждам като електричка.
  • #2
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    През 2025 г. "настоящият" модел няма да е на 8 г., а на 14. Мазда не е сменяла поколението нито един път, откакто го пусна през 2011, а само прави фейслифти, въпреки че нарече последния от тях "изцяло нов модел", което беше пълна лъжа. Запазиха без изменение платформата, двигателите, и почти цялото оборудване. Но това не е никак странно за Мазда, която функционира на базата на лъжата и измамата от много, много време. Да е жив и здрав слабоверният фен да дава парици.
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Аз I ( преди 1 година )
    Слава Богу!Най-накрая една марка да продължи да прави коли с нормални двигатели, а не пинчери на стероиди. Дано!