IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо джантите на автомобилите не спират да растат?

8 въпроса на Automedia към най-нашумелия автомобилен дизайнер напоследък

Той е може би най-добрият автомобилен дизайнер в света в момента. Работата на Жил Видал в Peugeot преобрази не само колите, но и финансите на френската марка, чийто бивш СEО ни призна преди време, че смята дизайна за най-важното нещо.
    
      
Жил Видал, Renault, дизайнер
Жил Видал отговори на въпросите на Automedia.bg на автомобилния салон в Мюнхен
  
    
А в последните три години Видал има ново предизвикателство: като главен дизайнер на Renault той трябва да осъществи не само прехода на френската марка към електрическата ера, но и да помогне на шефа си Лука де Мео в голямата му цел: да придвижи Renault нагоре към премиум сегмента. Пратеникът на Automedia.bg и "КОЛЕЛА" разговаря с Жил Видал по време на автомобилния салон в Мюнхен.
  
   
8 въпроса към главния дизайнер на Renault (ГАЛЕРИЯ):


    
    
Вижте и видео от разговора ни с Жил Видал:
 

 
   

0 от 500
  • #5
    29 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Единственият плюс на големите колела е визията. Всичко останало са минуси. Висока цена и оскъпяване на колата и джантите. По-голямо тегло, по-лоша динамика, по-скъпи гуми и т.н. Наистина с тези огромни понякога размери производителите прекаляват. Да е голяма кола или СУВ да му сложиш 20-ки, а баш на Сценик си е точно на свинче-звънче.
  • #4
    24 rate up comment 2 rate down comment
    до 1 ( преди 7 месеца )
    доста несвързано. По-големи колела означава по-голям разход на енергия и по-лоша аеродинамика. Правят ги големи ВЪПРЕКИ екологичните изисквания, просто защото оглупелите човечета си мислят, че така е по-красиво
  • #3
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Новия дизайн на Рено определено изглежда като краден от Пежо, сега ми стана ясно защо, също и цените им станаха като на Пежо абсолютно непродаваеми коли с 1.2 миксери обаче.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Имам няколко предположения- защото редовно ги поливаме и те растат- защото няма как да продадеш по-скъпо малък автомобил като СУВ ако не му сложиш по-големи джанти
  • #1
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Причината за големите колела съответно джанти пак са еко изискванията. Особено през последните 2-3 години, започна борба да се направи колата да работи винаги между 1500 и 2000 оборота. Което значи по-дълги скорости, по-голямо съотношение при диференциала, дори по-големи колела. Това е и причината. автоматите през последните години да се окажат и по-бързи и по-икономични - като имаш от 1 до 3 предавки повече с които да играеш не е необходимо да са толкова дълги и "тежки".