fallback

Alfa Romeo отново е на печалба, очаква рекорд по продажби през 2025

Италианската марка върви все по-напред и все по-нагоре по отношение на пазарното си представяне

Макар да са чудесни автомобили сами по себе си, седанът Giulia и SUV моделът Stelvio така и не оправдаха очакванията на Alfa Romeo по отношение на продажбите, особено след като старата компания-майка на Fiat - Chrysler Automobiles (FCA), наля около 1 милиард долара в създаването на тяхната платформа Giorgio. След като MiTo, Giulietta и 4C изчезнаха, компанията имаше остра нужда от свежи продукти, за да подмлади продажбите. За щастие, Tonale отбеляза силен старт - толкова успешен, че Alfa вече е на печалба.

В интервю за Autocar главният изпълнителен директор на компанията Жан-Филип каза, че Alfa Romeo вече прави повече пари, отколкото харчи за създаването на своите автомобили, добавяйки, че бъдещето изглежда светло. Топ-мениджъръг изчислява, че годишните доставки могат да достигнат до 90 000 автомобила през 2023 г., и да се увеличат още повече до средата на десетилетието. Очаква се марката да счупи рекорда си по продажби през 2025 г., което честно казано звучи като висока цел, като се има предвид досегашният рекорд от 223 643 бройки.

От управата на Alfa Romeo споделят, че не компанията преследва обем, тъй като се дава приоритет на маржовете на печалба, които се очаква да достигнат поне 10 процента. Шефът на марката Императо споделя, че стабилният паричен поток ще създаде нови възможности за разработване на повече и по-интересни модели. За тази цел изпълнителният директор предположи, че възраждането на Giulietta е възможно в дългосрочен план, след оттеглянето на компактния хечбек в края на 2020 г.

Намирайки се под огромния корпоративен чадър на Stellantis, Alfa Romeo има средствата да достигне предишната си слава и да тръгне по петите на германските премиум марки. Следващото поколение Giulia и Stelvio вече са потвърдени за преминаване към само електрическо задвижване през следващите години, докато по-големите модели с фокус върху САЩ са предвидени за втората половина на десетилетието.

fallback
  • #7
    До #3 ( преди 1 година )
    А макетно ножче извади ли или само щеше да го биеш?
  • #6
    До #5 ( преди 1 година )
    Някой си проси онлайн изнасилването
  • #5
    До долния.... ( преди 1 година )
    Да не е обръщал и жена ти, че си толкова злобен бе.....
  • #4
    Не ( преди 1 година )
    Малко по-късно кретена (40+ с жена( на която изневеряваше постоянно) и деца успя да се обърне с кофата за *** по таван и я направи тотал щета. Толкова за алфите и алфарите
  • #3
    Не ( преди 1 година )
    Алфа не е много специална марка. По-скоро я плюя. А относно поляризацията - няма как да обичам нещо, което ми е безлично. Не са изпъквали с нищо от 70те години насам. Евала, че не са ги закрили все още. Виждал съм 2ма 3ма души - фенове на алфа, като всичките са абсолютни *** и ***. Единия караше с над 100 по Ботевградското без ръце ,защото разбираш ли алфата му имала прекрасно окачване и т. н. - нямало да мръдне и см. в страни. Казах му да хване волана с 2 ръце за да не го пребия.
  • #2
    Пропов ( преди 1 година )
    Алфа е много специална марка. Или я обичаш или я плюеш. Нещо като БМВ ама още по полязирища. Който има очи и сърце за автомобилите, няма да остане равнодушен пред нито една Алфа. И най хубавото е че през годините Алфа не се обезличи като Порше, Ягуар и тем подобни. Аз конкретно бих карал Джулия, но няма достатъчно голям мотор, а за QV обувките ми стягат. Ако имаха поне 2.5 бензин - печелят ме. Но си ги обичам и вероятно някой ден ще имам Алфа. Модерна или класическа - всички са прекрасни.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Грийдфлацията явно е достигнала нови висоти след като недоразумения като тази марка и фирмата майка са на печалба.
fallback
Последни