fallback

Alfa Romeo отново е на печалба, очаква рекорд по продажби през 2025

Италианската марка върви все по-напред и все по-нагоре по отношение на пазарното си представяне

Макар да са чудесни автомобили сами по себе си, седанът Giulia и SUV моделът Stelvio така и не оправдаха очакванията на Alfa Romeo по отношение на продажбите, особено след като старата компания-майка на Fiat - Chrysler Automobiles (FCA), наля около 1 милиард долара в създаването на тяхната платформа Giorgio. След като MiTo, Giulietta и 4C изчезнаха, компанията имаше остра нужда от свежи продукти, за да подмлади продажбите. За щастие, Tonale отбеляза силен старт - толкова успешен, че Alfa вече е на печалба.

В интервю за Autocar главният изпълнителен директор на компанията Жан-Филип каза, че Alfa Romeo вече прави повече пари, отколкото харчи за създаването на своите автомобили, добавяйки, че бъдещето изглежда светло. Топ-мениджъръг изчислява, че годишните доставки могат да достигнат до 90 000 автомобила през 2023 г., и да се увеличат още повече до средата на десетилетието. Очаква се марката да счупи рекорда си по продажби през 2025 г., което честно казано звучи като висока цел, като се има предвид досегашният рекорд от 223 643 бройки.

От управата на Alfa Romeo споделят, че не компанията преследва обем, тъй като се дава приоритет на маржовете на печалба, които се очаква да достигнат поне 10 процента. Шефът на марката Императо споделя, че стабилният паричен поток ще създаде нови възможности за разработване на повече и по-интересни модели. За тази цел изпълнителният директор предположи, че възраждането на Giulietta е възможно в дългосрочен план, след оттеглянето на компактния хечбек в края на 2020 г.

Намирайки се под огромния корпоративен чадър на Stellantis, Alfa Romeo има средствата да достигне предишната си слава и да тръгне по петите на германските премиум марки. Следващото поколение Giulia и Stelvio вече са потвърдени за преминаване към само електрическо задвижване през следващите години, докато по-големите модели с фокус върху САЩ са предвидени за втората половина на десетилетието.

fallback
  • #17
    Хахаха ( преди 1 година )
    Най-тоалетната компания алфа омрело
  • #16
    Аре чао ( преди 1 година )
    Мразя алфите заради Гунди и Котков
  • #15
    272 к.с. ( преди 1 година )
    Не харесвам алфистите или алфарите или както там се наричат тази *** от злобни, агресивни и нахални малки човечета :) Случвало ми се е на няколко пъти да ги наказвам такива с Fката ми - казвам няколко, защото като цяло тази марка залязва и няма представители вече по улиците.
  • #14
    Алфа умрело ( преди 1 година )
    Тия живи ли са още бе? Ланчия е 100 пъти по-яка компания!
  • #13
    Предпочитам дачия ( преди 1 година )
    Алфа умело
  • #12
    До деветката ( преди 1 година )
    Не знам Испания и Италия дали са плюнки, ама ти наистина си заченат с плюнка!
  • #11
    Enzo ( преди 1 година )
    Слушам ги тия тъпотии вече 30 години. Нищо не се сбъдна. Първо 8С щеше да е върхът на суперкарите. После Джулиетта щеше да ги извади на печалба. После Джулия щеше да е революция. После Стелвио щеше да бие Х3. Сега пък с Тонале правели повече отколкото харчели... Истината е, че по всички принципи на логиката, тази компания отдавна трябваше да е история. Но... по някаква ирационална и абсолютно необяснима причина, продължава да съществува. Точно, каквото е положението с България.
  • #10
    Патерица ( преди 1 година )
    Ако не са Пежо тия отдавна да са минало
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Нормално от Романските държави Франция е силата Идпяния и Талия са плюнки
  • #8
    Мхм ( преди 1 година )
    Добре че е патерицата Пежо та да вървят и тес
fallback
Последни