В най-новата история на автомобилната индустрия няма друга компания, която да е преживяла толкова бърз растеж като Tesla. Несъмнено това е главният герой от последните 10 години. Tesla успя да поведе световния пазар на електрически превозни средства, като представи атрактивни и конкурентни модели в точното време и на правилните места, категоричен е Фелипе Муньос от JATO Dynamics в своя анализ за изданието Motor1.
Компанията, притежавана и ръководена от Илон Мъск, се превърна в еталон, когато вече почти всеки шофьор мисли за електрическа кола. Но всеки бърз успех не идва сам. Има и предизвикателства. Ето най-големите предизвикателства, пред които Tesla е изправена.
Петте големи предизвикателства пред Tesla (ГАЛЕРИЯ):
Tesla трябва да обърне внимание на множество сегменти. Това изисква по-широка и актуална гама. Model S вече е на 12 години, следван от Model X на 8. Model 3 беше представен през март 2016 г., докато Model Y - най-новият продукт на марката, се появи на пазара през март 2019 г. Като цяло средната възраст е 8,1 години и предизвикателството е да се запази привлекателността и рентабилността в други сегменти като пикапи, камиони и малки автомобили