В най-новата история на автомобилната индустрия няма друга компания, която да е преживяла толкова бърз растеж като Tesla. Несъмнено това е главният герой от последните 10 години. Tesla успя да поведе световния пазар на електрически превозни средства, като представи атрактивни и конкурентни модели в точното време и на правилните места, категоричен е Фелипе Муньос от JATO Dynamics в своя анализ за изданието Motor1.
Компанията, притежавана и ръководена от Илон Мъск, се превърна в еталон, когато вече почти всеки шофьор мисли за електрическа кола. Но всеки бърз успех не идва сам. Има и предизвикателства. Ето най-големите предизвикателства, пред които Tesla е изправена.
Петте големи предизвикателства пред Tesla (ГАЛЕРИЯ):
С бързия ръст на обема на продажбите (очаква се да достави 1,9-2,1 милиона автомобила тази година), Tesla трябва да избягва да се превръща в нещо, подобно на други компании в индустрията. Това означава да не се затъвате във вътрешната бюрокрация относно ежедневните си операции и вземането на решения.