Кой е най-неуспешният двигател, поставян на японски кросоувър? Трудно може да даде категоричен отговор на този въпрос, но един от претендентите, със сигурност, е моторът с турбокомпресор и междинен охладител Mazda L3-VDT, произвеждан от 2015 до 2013 г., категорични са експертите от изданието ZR. Те посочват основните проблеми на агрегата, който е поставян на някои модели на японския производител.
Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT (ГАЛЕРИЯ):
9 от 9 | Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT
Неудобен за поддръжка
За да смените свещите, трябва да демонтирате междинния охладител (интеркулера), който всъщност лежи върху двигателя. Операцията е сложна и е по-добре да не се предприема без нужния опит и оборудване
Още по темата:
-
Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol и Mitsubishi Pajero са се доказали отдавна, но имат своите слабости
-
Британски експерти съветват да се внимава с тези модели
-
Consumer Reports препоръчва тези автомобили да бъдат избягвани