Кой е най-неуспешният двигател, поставян на японски кросоувър? Трудно може да даде категоричен отговор на този въпрос, но един от претендентите, със сигурност, е моторът с турбокомпресор и междинен охладител Mazda L3-VDT, произвеждан от 2015 до 2013 г., категорични са експертите от изданието ZR. Те посочват основните проблеми на агрегата, който е поставян на някои модели на японския производител.
Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT (ГАЛЕРИЯ):
Риск от пожар
На главата на двигателя с директно впръскване е монтирана горивна помпа за високо налягане. Може да започне да изтича бензин през спукани уплътнения. В същото време маслото губи своите свойства, което намалява живота на всички триещи се двойки в двигателя.
На главата на двигателя с директно впръскване е монтирана горивна помпа за високо налягане. Може да започне да изтича бензин през спукани уплътнения. В същото време маслото губи своите свойства, което намалява живота на всички триещи се двойки в двигателя.