Кой е най-неуспешният двигател, поставян на японски кросоувър? Трудно може да даде категоричен отговор на този въпрос, но един от претендентите, със сигурност, е моторът с турбокомпресор и междинен охладител Mazda L3-VDT, произвеждан от 2015 до 2013 г., категорични са експертите от изданието ZR. Те посочват основните проблеми на агрегата, който е поставян на някои модели на японския производител.
Проблеми на двигателя Mazda L3-VDT (ГАЛЕРИЯ):
На кои модели се поставя
2,3-литровият двигател е инсталиран на напомпаните версии MPS версии на моделите Mazda 3 и 6 (мощност 260 к.с.), както и на кросоувъра CX-7 (мощност 238 к.с.). При теглене на тежащия 2 тона кросоувър моторът често буквално умира, докато при двата спортни модела неговата издръжливост зависи от начина на шофиране. И в двата случая обаче недостатъците на задвижващия агрегат са сходни.
2,3-литровият двигател е инсталиран на напомпаните версии MPS версии на моделите Mazda 3 и 6 (мощност 260 к.с.), както и на кросоувъра CX-7 (мощност 238 к.с.). При теглене на тежащия 2 тона кросоувър моторът често буквално умира, докато при двата спортни модела неговата издръжливост зависи от начина на шофиране. И в двата случая обаче недостатъците на задвижващия агрегат са сходни.