"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Дори и сега на пазара има доста агресия с цените. С марката BMW ние сме активни в сегмент, където клиентите са готови да заплатят определена цена. Стига, естествено, продуктът да заслужава това. А мисля, че сегашният ни пазарен успех е достатъчно ясно потвърждение. Вече изискваме определена ценова премия от пазарите, и въпреки това на много от тях продължаваме да печелим пазарен дял. Така че сме много добре подготвени.