"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Бихме поставили ясни цели за емисиите, и след това бихме оставили индустрията сама да решава с какви технологии да ги постигне. Например с комбинацията от електромобили, много ефективни двигатели с вътрешно горене и водородно задвижване. В момента Европа не само поставя цели за емисиите, но и предписва конкретна технология, като те принуждава да правиш само електромобили. Това не е правилно.