"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Разговорите ни с дилърите протичат много кооперативно. Дори и при модел на директни продажби ние ще продължим да развиваме дилърската мрежа, защото дилърите си остават първата точка за физически контакт между клиентите и марката. Планът да започнем директни продажби за MINI от 2024 върви по график. Колкото до втората част на въпроса ви, наистина не мога да коментирам. Ние развиваме мрежата си и знаем, че дилърите ни подкрепят тази посока. Разбира се, те също така са свободни да започнат бизнес отношения с китайски марки. Това е тяхно решение. Могат да го направят и днес. Всъщност имаме дилърства с множество франчайзи и в САЩ, и в Китай. Това е съвсем нормално.