IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW: Европа постепенно ще разбере колко греши със забраната на ДВГ

Брюксел не би трябвало да налага една-единствена технология за намаляване на емисиите, казва Питър Нота пред Automedia

"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
    
     
Питър Нота, BMW, директор продажби
   
      
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
     
   
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    Спях ги Сащ с дизелгейт чак тогава европеидите разбраха как немците ги надишват с канцерогенни изпарения.Толкова бяха слабоумни европейчетата Пиех не можа да понесе удара и глътна хапа с цианида
  • #19
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Мелодрама ( преди 1 година )
    със заглавие: Висенето в задръствания разрушава мозъка - от 03.02.2023. И статия: Защо карането с отворен прозорец увеличава риска от рак? - от 06.07.2023. Изнесени факти от експертни лица. Е, питам аз как да оставиш другаря избирател да взема решения като е неук? Значи решенията следва да ги взимат грамотни и подготвени хора.
  • #18
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Мелодрама ( преди 1 година )
    Войстваща посредственост. Акъл море, глава шамандуpа. Дизеловите твърди частици са с такива размери, че не се пречистват в дихателната система, а навлизат директно в кръвта. Онкологиите в цяла Европа са фул макс. Такива неyки купуват дизели и ги карат на отворени прозорци. А тука точно имаше статия от 3.02.2023
  • #17
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    #16 немското и европейското атмобилостроене го УБИВАТ! Дизеловата "лъжа" не спря никой от купуването на дизелови ФауВета, спряха ги безумните регулации на шайка плиткоумни хрантутници. Същата тая шайка убива не само автомобилостроенето, а Европа като цяло!
  • #16
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    Немското автомобилостроение умря с Пиех и неговята дизелова лъжа
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    ГП ( преди 1 година )
    Няма кой да чака забраната , още до 2030 Legacy *** ще са пред фалит.Вижте какво става с VW - всяка година им расте дълга и те продължават да взимат заеми за да могат да съществуват - вече са с 400милиарда евро дълг.Тесла имат 0$ дълг.
  • #14
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Самот тия в Европа, дето ги хранят от държавата, охотно се водят по свирката на политиците. Разбирай Ваген груп. БМВ и Стелантис са едни от най големите и съвсем ясно са против насилствена електрификация. Мерц. пък се въздържат от категорична позиция. Абе на мъжа като му посегнеш на автомобила става страшно. Джендъризма, Ковид и емигрантите ги преглътнахме, ама заради ДВГ Европа може да се разтресе из основи.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Пич, има Гугъл, Уикипедия, прочети нещо за тоя неща, за които говориш, че така в три изречения си станал смешен седем пъти...
  • #12
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Работата на политиците е да осигурят енергийното бъдеще на населението, а то е сложен сбор от много параметри. Автомобилостроенето е само един от тях, но тия надувки се мислят за най-важните. Засега няма груг път, който дори да се доближава до батерии+солари като удобство, ефективност, цена и дълготрайност. Водородът е пълен провал по всички тези параметри.
  • #11
    10 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    за всеки влак си има пътници ползвам доста телефони и ми прави впечатление една ябълка че е на 100 процента заряд влизам в настройките 90 процента капацитет след половин час малко музика от тубата и хитлер *** слагам го на заряд стои 10 минути и хоп 100 процента и се почва пак същата история не ми се мисли какво е да пътуваш в електромобил и електроните си играят на жмичка благодаря за предложението но това с електрическото бъдеще е само по книжки и филмчета на футуролози