IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа SUV, с който ще конкурира Rolls-Royce Cullinan

Суперлуксозният Century получава 4 места, плъгащи се задни врати и струва 170 000 долара

Японският производител Toyota представи най-престижния и луксозен модел в гамата си. Той носи името Century и е определя като „японския Rolls-Royce Cullinan“, като в едно нещо вероятно ще превъзхожда британския модел – ще бъде по-ексклузивен, тъй като ще се продават не повече от 30 бройки месечно.


Toyota Century SUV


Century не само е много по-луксозен от всеки SUV на Toyota/Lexus преди него, но е и най-скъпият. Цената му е 25 000 000 йени, което прави приблизително 170 000 долара. Размерите му са внушителни -дължина 5205 мм, широчина 1990 мм и височина 1805 мм. Той е по-къс, но по-широк от седана Century и има само четири места вместо пет. SUV-моделът може да се похвали с голямо междуосие от 2950 мм, а теглото му е 2570 кг.

Достъпът до задните седалки е лесен, тъй като има дръжки за хващане на С-колоните, електрически подвижни странични стъпала и задни врати, които се отварят под ъгъл от 75 градуса. Като алтернатива се предлагат електрически плъзгащи се задни врати, подобни на миниван.


Toyota Century SUV


Точно като седана Century,луксозният SUV e останал без емблемата на Toyota в полза на по-престижната емблема на феникс, намираща се отпред и отзад, както и върху елегантните джанти с много спици.

В основата на Century SUV е платформата TNGA, но с надстройки, направени за устойчивостта на усукване на каросерията и други подобрения за повишаване на комфорта при возене. Toyota поставя прозрачно ламинирано стъкло от страната на кабината на сепаратора на товарното пространство, така че хората, които се отпускат на напълно легналите седалки, да не чуват никакви шумове, идващи от багажника. Освен това има режим Rear Comfort, който веднъж активиран, разпределя силата на шофиране и спиране по такъв начин, че да не безпокои пътниците отзад.


Toyota Century SUV


Новото Century разчита на plug-in хибридно задвижване, базирано на 3,5-литров V6 двигател с трансмисия CVT и задвижване на четирите колела, благодарение на монтиран отзад електрически мотор. Комбинираната мощност е 406 к.с., ката тя съответства на Lexus TX 550h+.

Луксозният модел ще се продава при избрани дилъри в Япония, а Toyota планира да разшири възможностите за персонализиране, като всеки произведен автомобил да е единствен по рода си.


Още снимки на суперлуксозния SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Tur2 ( преди 8 месеца )
    До #3 колкото и да се напъваш на всички е ясно, че Тойота никога не са били и няма да бъдат на нивото на луксозни марки от Италия, Германия и Англия. 3.5 v6 е върхът в гамата на японската компания, което е жалко за кола с такъв размер и претенции. Било то и с хибридна система. Не случайно на RR слагат V12 защото ускорява много плавно, вибрациите са сведени до минимум и не е нужно да го вкарваш в обороти. Говорим за комфорт на пътниците. А скоростна кутия мисля да не я коментирам.
  • #8
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Марката се продава само в Япония, защото разчита единствено на правителствени поръчки и шепа силно патриотични богаташи. Нещо като проекта Аурис на Путин.
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 6 - Звуче префърцунено отвсякъде ...
  • #6
    14 rate up comment 7 rate down comment
    до #5 ( преди 8 месеца )
    Това е над Лексус. Марката Лексус е глобална, а това е супер луксозен вариант за вътрешният японски пазар. Century е предназначен за специални хора, а не за масова употреба. Ограничената бройка произвеждани коли го доказва. Също така има потенциал след време определени модели да станат още по-скъпи и на търговете да струват много повече отколкото, като нови. Един вид може да се инвестира в тези коли. Още повече, когато всяка бройка е уникална.
  • #5
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това ако е Тойотата, Лексуса какъв ли ще е?
  • #4
    6 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Дизайнът ще се хареса на Бай Китай, футболисти от Висшата и американ нигаа.
  • #3
    23 rate up comment 4 rate down comment
    до#2 ( преди 8 месеца )
    Не е CVT, както са написали, а еCVT, което е мноооого различно. Ако си запознат с техниката на Тойота щеше да знаеш какво значи това. Както и да е виждам, че не си много в час с нещата. Не стана ясно какъв ти е проблема с 3.5 V6 мотора и хибридната система? Има 2GR-FXS двигател, който е един от най-здравите и надеждни мотори в света и хибридна система, която се е доказала, като най-добрата. Мощността на колата е 412 к.с. и има 70 км пробег на ток.Кажи къде е проблема и къде точно те гложди нещо!
  • #2
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Tur2 ( преди 8 месеца )
    От английската марка вече треперят от страх. Какво ли ще е това чудо на техниката с 3.5 V6 и CVT. И да не забравим хибридната система. Великани..
  • #1
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Toyota Centuryе висшата класа на автомобилостроенето и лукса на нормална цена. Жалко, че предимно марката се ползва и е предназначена предимно за Япония. Там се ползва от кралското семейство, висши държавни служители, министри, депутати, премиери и най-големите бизнесмени и висши служители на корпорациите.