fallback

Toyota ще залее пазара с евтини електромобили

Японската компания подготвя следващо поколение EV с твърдотелни батерии

Доскоро Toyota беше скептично настроена към акумулаторните електрически автомобили. Но сега компанията изведнъш реши да залее пазара с евтини електрически автомобили. Целта е да се увеличат годишните продажби с милиони по целия свят. MarketWatch разказа за амбициозните планове на японския концерн.

Според тази информация Toyota възнамерява да увеличи продажбите на електрически автомобили до 1.5 милиона броя до 2026 година. За това ще допринесат 10 нови модела. Но по-интересното е, че тези електрически автомобили трябва да са наистина достъпни, ако компанията очаква високи продажби.

Освен това до 2030 г. се планира годишните продажби да достигнат 3.5 милиона единици по целия свят. Компанията подготвя линия електромобили от следващо поколение с твърдотелни батерии. Тази технология ще направи масовото производство по-евтино и ще постигне пробег от 1000 км с едно зареждане.

Очевидно става дума за общите продажби на целия концерн Toyota - заедно с дъщерните Daihatsu и Lexus. Последният ще отговаря за премиум електромобилите, тоест най-скъпите и висококачествено оборудвани електрически модели ще са с марката Lexus, а евтините - ще са с марката Toyota.

fallback
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 1: Тойота прекратиха партньорството с Тесла поради несъвместимост на философиите. Философията на Тойота е качествени продукти с висока дълговечност, на Тесла - нискокачествени продукти с гаражен инженеринг и абсурдни пропагандни твърдения без покритие. За технологии пък какво да говорим - Тойота със собствена разработка на следващо поколение батерии с твърд електролит, Тесла с все още базирани на батерии за лаптопи, и то от външен доставчик Панасоник. Смях в залата.
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 2. То и аз спрях цигарите и алкохола. С утре и вдругиден стават цели два дни. Много ясно че няма да се изпълнят обещанията, защото са толкова абсурдни, че в тях могат да ВЯРВАТ само заклетите им сектанти. ЗА ВЯРАТА никакви факти, физични закони или математика не важат. По-важното в случая, за което адмирирам toyota е, че най-накрая насочиха усилията си в правилната посока. Очевидно градивната ми критика е била основателна, въпреки че до скоро я наричаха хейт.
  • #2
    ХВНхвнвхн ( преди 1 година )
    И аз ще отслабна 20 кила, ще започна да спортувам, да ям здравословно и ще уча през целия семестър, а не само по време на сесията.
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Най-после се събудиха! Колкото и да ви изглежда странно, искрено ще се радвам да го постигнат. Всичките ми критики към toyota са, че вече са не са го направили. Ако досега не бяха спали, а бяха останали партньори/акционери на Тесла, за да се възползват от технологиите и, най-вероятно вече щяха да продават по 3,5 милиона електромобила годишно, а Тесла да е техен доставчик и съвсем нишов производител на електромобили. С голяма вероятност Тесла щеше да е една от дъщерните фирми на toyota.
fallback
Последни