fallback

Toyota ще залее пазара с евтини електромобили

Японската компания подготвя следващо поколение EV с твърдотелни батерии

Доскоро Toyota беше скептично настроена към акумулаторните електрически автомобили. Но сега компанията изведнъш реши да залее пазара с евтини електрически автомобили. Целта е да се увеличат годишните продажби с милиони по целия свят. MarketWatch разказа за амбициозните планове на японския концерн.

Според тази информация Toyota възнамерява да увеличи продажбите на електрически автомобили до 1.5 милиона броя до 2026 година. За това ще допринесат 10 нови модела. Но по-интересното е, че тези електрически автомобили трябва да са наистина достъпни, ако компанията очаква високи продажби.

Освен това до 2030 г. се планира годишните продажби да достигнат 3.5 милиона единици по целия свят. Компанията подготвя линия електромобили от следващо поколение с твърдотелни батерии. Тази технология ще направи масовото производство по-евтино и ще постигне пробег от 1000 км с едно зареждане.

Очевидно става дума за общите продажби на целия концерн Toyota - заедно с дъщерните Daihatsu и Lexus. Последният ще отговаря за премиум електромобилите, тоест най-скъпите и висококачествено оборудвани електрически модели ще са с марката Lexus, а евтините - ще са с марката Toyota.

fallback
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    Самият аз ще съм по-радостен от вас ако наистина toyota пусне обещаните батерии с 1500 км пробег и 10 мин. зареждане на цена по-евтина от бензиновите аналози. Дай Боже по-евтини от toyota corolla. Ако е така Ви обещавам, че ще си купя много преди вас. А дано, ама надали. Само човек без критично мислене може да повярва на тези абсолютни лъжи. Това е онази същата компания която обясняваше че не продава електромобили защото няма зарядна инфраструктура, а щели да произвеждат коли с 2000kW зареждане
  • #13
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пръцльо, И ти ли ВЯРВАШ в дядо Коледа и на toyota? Искаш ли линк от официалната страница на toyota от 2010 година в която казва че през 2012 година ще започнат да произвеждат тези батерии? Защо си мислиш че сега ще е различно? И си объркал мащабите. Toyota е хвърлила вероятно стотици милиарди във водородни технологии, защото само японското правителство са им отпуснали десетки милиарди официално, А кой знае колко неофициално. За батерии са дали някакви скромни милиони.
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    А бе шаба, усещаш ли се Как те оценява пазара, ако имаш активи за 580 милиарда, а той ти дава 200 милиарда за тях, при положение че имаш и 200 милиарда дългове? Ще ти дам пример. Купуваш автомобил за 580 000 лв с 200 000 лв заем, А в момента ти дават за него 200 000 лв да ти го купят. Тесла има активи за 90 милиарда, над 20 милиарда Кеш в банката и в момента дават 700 милиарда за нея. Кой е в по-добро положение? Tesla утре може да си позволи да купи тойота.
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 8: "Философията на toyota беше изградена за водородното бъдеще." Нищо общо с реалността. Ако залагаха само на водородно бъдеще, щяха ли да харчат милиарди за разработка на батерии с твърд електролит? Мисли малко преди да пишеш безсмислици.. "Toyota има 200 милиарда дългове и струва три пъти по-малко от Тесла." Но също така и 580 милиарда реални активи, 6 пъти повече от Тесла. А Енрон навремето също струваше много на борсата..
  • #10
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Ха-ха, към 2030 Тойота ще залее пазара с евтини надеждни електромобили с голям пробег, а според Тесльо, Тесла щели да продават 20 милиона самоускоряващи се, самоспиращи, самоблъскащи и самозапалващи се Тесли със само напукваща се носеща структура и морално остаряла технолгия на батериите. Ха-ха-ха, момчето си е направо футуролог.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Колко им е евтиното, защото смотани коли като CHR са по 70к? Те и китайците са по 20 хиляди долара, ама тук защо са по 80 хиляди лева?
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    Философията на toyota беше изградена за водородното бъдеще. През 2015 обясняваха Как през 2020 ще залеят цвета с водородни автомобили и ще продават по 1 милион toyota mirai и други водородни автомобили годишно. Наистина ли им ВЯРВАШ че ще го постигнат? ПОМНИШ ЛИ КАК СЕ СМЯХ ТОГАВА? Кой би си купил по-скъп от електромобилите водороден автомобил, който харчи четири пъти повече пари на 100 км отколкото лаком бензинов автомобил? Познах ли за електромобилите? Даже съм бил песимист от днешна гледна то
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    А иначе твърдотелните батерии бяха представени от toyota 4 години преди сътрудничеството с Тесла, две години преди Тесла да започне да произвежда електромобили и 7 години преди panasonic да изгради завод за батерии в фабриката на Тесла. По улиците вече се движат 5 милиона тесли, а от обещаната от toyota батерия все още не се движи дори прототип на електромобил, въпреки че щяха да започват масовото производство на тази батерия през 2012, 2014, 2017, 2020, тази година. Защо ВЯРВАШ за 2025?
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    Абе каскет, ето че потвърждаваш думите ми: "Много ясно че няма да се изпълнят обещанията, защото са толкова абсурдни, че в тях могат да ВЯРВАТ само заклетите им сектанти. ЗА ВЯРАТА никакви факти, физични закони или математика не важат." Тесла по време на сътрудничеството с toyota обеща 50% ръст на електромобилите, а toyota 8 години по-късно обясняваше, че електромобилите нямат бъдеще. Разбира се, че са с различни философии! Toyota има 200 милиарда дългове и струва три пъти по-малко от Тесла.
  • #5
    VAYK ( преди 1 година )
    Дреме ми какво ще направят Тойота:))))
fallback
Последни