IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota ще залее пазара с евтини електромобили

Японската компания подготвя следващо поколение EV с твърдотелни батерии

Доскоро Toyota беше скептично настроена към акумулаторните електрически автомобили. Но сега компанията изведнъш реши да залее пазара с евтини електрически автомобили. Целта е да се увеличат годишните продажби с милиони по целия свят. MarketWatch разказа за амбициозните планове на японския концерн.


Toyota


Според тази информация Toyota възнамерява да увеличи продажбите на електрически автомобили до 1.5 милиона броя до 2026 година. За това ще допринесат 10 нови модела. Но по-интересното е, че тези електрически автомобили трябва да са наистина достъпни, ако компанията очаква високи продажби.

Освен това до 2030 г. се планира годишните продажби да достигнат 3.5 милиона единици по целия свят. Компанията подготвя линия електромобили от следващо поколение с твърдотелни батерии. Тази технология ще направи масовото производство по-евтино и ще постигне пробег от 1000 км с едно зареждане.

Очевидно става дума за общите продажби на целия концерн Toyota - заедно с дъщерните Daihatsu и Lexus. Последният ще отговаря за премиум електромобилите, тоест най-скъпите и висококачествено оборудвани електрически модели ще са с марката Lexus, а евтините - ще са с марката Toyota.


0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    О' Нуф Рий II ( преди 1 година )
    Нямат Правилната концепция за батериите. Колкото и да се пънат.
  • #23
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Шофера ( преди 1 година )
    Ако всеки ден ще караме по 1000 км по-добре да си купим самолети.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    вмнтмп ( преди 1 година )
    Хитачи избобретиха преди 10-ина години ел. мотол с постоянни магнити без неодим, а само с желязо, така че не мисля, че са спряли да разработват. Литият си е литий, но покрай него има разни други тегави материали като германий, галий и все такива екзотики. Е, на кобалта вече го няма, така че има мегдан за напредък. Обаче игрите са много големи и зависят от много играчи и още повече пари, така че едва ли е лесно и праволинейно.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 15 ( преди 1 година )
    Като ги е страх от Китайските ресурси, защо не направиха като китайците, които целенасочено започнаха да работят по батерии, които не използва редки метали, а желязо? А литият не е локализиран в Китай, дори въобще. Има го навскъде, а в момента най-големият доставчик в света е Австралия, където са и най-големите открити залежи. Оправдания, оправдания...
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Има някакъв бъг и коментарите в някои теми изчезват докато някой не пише мнение.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде изчезнаха коментарите?
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Защо и там да пишеш такива митове и легенди че те е толкова страх от разбивачи на митове?
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    спрях да влизам в pornhub защото и там очаквам коментар от MythBuster
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Няма много голяма разлика между материалите за твърдотелни и батерии с течни електролити. така или иначе Китай държи материалите и за двете технологии. Тези батерии се произвеждат от 10 години, но за това време не са решени почти всички проблеми, които са съществували и тогава. Почти същата работа като графена, който е супер материал и щеше да прави революция при батериите, но последните години нищо не съм чувал за него, защото е много труден и скъп за производство и не е подходящ за масови прод
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ннвнв ( преди 1 година )
    Според някои "експерти", Тойота и японците като цяло не искат да се занимават с електролитни литиеви батерии, защото там Китай на практика има монопол върху елементите за тях, а те нали хич не се обичат тези две "империи". Преди десетина години японците вече са яли някаква хурка със спиране на специфични материали от страна на Китай за генератори/ел.двг. или нещо подобно (Гугъл със сигурност ще знае, но ме мързи да търся).