fallback

Toyota ще залее пазара с евтини електромобили

Японската компания подготвя следващо поколение EV с твърдотелни батерии

Доскоро Toyota беше скептично настроена към акумулаторните електрически автомобили. Но сега компанията изведнъш реши да залее пазара с евтини електрически автомобили. Целта е да се увеличат годишните продажби с милиони по целия свят. MarketWatch разказа за амбициозните планове на японския концерн.

Според тази информация Toyota възнамерява да увеличи продажбите на електрически автомобили до 1.5 милиона броя до 2026 година. За това ще допринесат 10 нови модела. Но по-интересното е, че тези електрически автомобили трябва да са наистина достъпни, ако компанията очаква високи продажби.

Освен това до 2030 г. се планира годишните продажби да достигнат 3.5 милиона единици по целия свят. Компанията подготвя линия електромобили от следващо поколение с твърдотелни батерии. Тази технология ще направи масовото производство по-евтино и ще постигне пробег от 1000 км с едно зареждане.

Очевидно става дума за общите продажби на целия концерн Toyota - заедно с дъщерните Daihatsu и Lexus. Последният ще отговаря за премиум електромобилите, тоест най-скъпите и висококачествено оборудвани електрически модели ще са с марката Lexus, а евтините - ще са с марката Toyota.

fallback
  • #24
    О' Нуф Рий II ( преди 8 месеца )
    Нямат Правилната концепция за батериите. Колкото и да се пънат.
  • #23
    Шофера ( преди 8 месеца )
    Ако всеки ден ще караме по 1000 км по-добре да си купим самолети.
  • #22
    вмнтмп ( преди 8 месеца )
    Хитачи избобретиха преди 10-ина години ел. мотол с постоянни магнити без неодим, а само с желязо, така че не мисля, че са спряли да разработват. Литият си е литий, но покрай него има разни други тегави материали като германий, галий и все такива екзотики. Е, на кобалта вече го няма, така че има мегдан за напредък. Обаче игрите са много големи и зависят от много играчи и още повече пари, така че едва ли е лесно и праволинейно.
  • #21
    до 15 ( преди 8 месеца )
    Като ги е страх от Китайските ресурси, защо не направиха като китайците, които целенасочено започнаха да работят по батерии, които не използва редки метали, а желязо? А литият не е локализиран в Китай, дори въобще. Има го навскъде, а в момента най-големият доставчик в света е Австралия, където са и най-големите открити залежи. Оправдания, оправдания...
  • #20
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Има някакъв бъг и коментарите в някои теми изчезват докато някой не пише мнение.
  • #19
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Къде изчезнаха коментарите?
  • #18
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Защо и там да пишеш такива митове и легенди че те е толкова страх от разбивачи на митове?
  • #17
    анонимен ( преди 8 месеца )
    спрях да влизам в pornhub защото и там очаквам коментар от MythBuster
  • #16
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Няма много голяма разлика между материалите за твърдотелни и батерии с течни електролити. така или иначе Китай държи материалите и за двете технологии. Тези батерии се произвеждат от 10 години, но за това време не са решени почти всички проблеми, които са съществували и тогава. Почти същата работа като графена, който е супер материал и щеше да прави революция при батериите, но последните години нищо не съм чувал за него, защото е много труден и скъп за производство и не е подходящ за масови прод
  • #15
    Ннвнв ( преди 8 месеца )
    Според някои "експерти", Тойота и японците като цяло не искат да се занимават с електролитни литиеви батерии, защото там Китай на практика има монопол върху елементите за тях, а те нали хич не се обичат тези две "империи". Преди десетина години японците вече са яли някаква хурка със спиране на специфични материали от страна на Китай за генератори/ел.двг. или нещо подобно (Гугъл със сигурност ще знае, но ме мързи да търся).
fallback
Последни