Доскоро Toyota беше скептично настроена към акумулаторните електрически автомобили. Но сега компанията изведнъш реши да залее пазара с евтини електрически автомобили. Целта е да се увеличат годишните продажби с милиони по целия свят. MarketWatch разказа за амбициозните планове на японския концерн.
Според тази информация Toyota възнамерява да увеличи продажбите на електрически автомобили до 1.5 милиона броя до 2026 година. За това ще допринесат 10 нови модела. Но по-интересното е, че тези електрически автомобили трябва да са наистина достъпни, ако компанията очаква високи продажби.
Освен това до 2030 г. се планира годишните продажби да достигнат 3.5 милиона единици по целия свят. Компанията подготвя линия електромобили от следващо поколение с твърдотелни батерии. Тази технология ще направи масовото производство по-евтино и ще постигне пробег от 1000 км с едно зареждане.
Очевидно става дума за общите продажби на целия концерн Toyota - заедно с дъщерните Daihatsu и Lexus. Последният ще отговаря за премиум електромобилите, тоест най-скъпите и висококачествено оборудвани електрически модели ще са с марката Lexus, а евтините - ще са с марката Toyota.