IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12-те най-продавани коли втора ръка в България са все германски

Вижте и кои са най-внасяните употребявани електромобили у нас

И дванайсетте най-продавани автомобила втора ръка в България през юни са били на германски марки, показва традиционната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.
   
   
Renault Zoe, Peugeot e208, тест драйв
Renault Zoe е най-внасяният употребяван електромобил у нас през юли, но за седемте месеца все още отстъпва на Tesla Model 3
     
            
В Топ 12 са три модела на Volkswagen, включително категоричният лидер Golf, по три модела на Mercedes и Audi, два на BMW и един на Opel. Най-търсеният употребяван автомобил, който не идва от Германия, е Peugeot 307, спряно от производство преди повече от 15 години.
    

ТОП 6, електромобили
Tesla Model 3 - 153
Renault Zoe - 151
BMW i3 - 141
Tesla Model Y - 117
Dacia Spring - 90
Nissan Leaf - 73


Общо през юни у нас са регистрирани 19 627 употребявани автомобила, срещу 3869 нови. Съотношението стари/нови е едва пет към едно - най-ниското в новата история на автомобилния пазар в България след промените. Дълги години то бе по-близо до 10 към 1.

Забележимо се е раздвижил и вторичният пазар на електромобили. Лидер на него след първите седем месеца на годината е Tesla Model 3, но само с два автомобила аванс пред Renault Zoe, и с 12 пред BMW i3.
     
       
Най-продаваните модели втора ръка през юли (ГАЛЕРИЯ):


  
     

 

0 от 500
  • #28
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "Правителството трябва да забрани първоначалната регистрация в страната на автомобили на и над 15 годишна възраст" - И дирекнто реже достъпа на 70% от населението до нова кола или поне хубава кола. А и без "ама Дачия". Предпочитам иситнакса кола от 2008-а, пред тоя провал на 4 колела ...
  • #27
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Беден народ, евтиндия кара. Няма как да е друго за съжаление. Немските евтини коли са най-достъпните, т.е. най-евтините втора ръка. Някой сигурно ще си зададе въпроса, защо, като нови са били по-скъпи от другите, а сега са по-евтини от останалите. Елементарно! Прекалено надценени трошки са и заради това. Първите собственици са платили голяма сума за марката и за фалшивия имидж, че са с немско, т.е. избиването на комплекси.
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 4 - такава забрана в Румъния няма. В Буглокещ може и да карат предимно нови коли, ама ако се разходиш из провинциите гледката е абсолютно същата като при нас. Включително ги гледам постоянно и какви 15-20 годишни "нови вносове" карат с платформите от Германия, евтини таратайки за по 500 евро си "внасят" даже и от България ;)
  • #25
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Самите германци се присмиват на такива като нас, които продължават да вярват, че германските коли са нещо повече от останалите, а самите германци предпочитат японски и все повече и корейски автомобили!
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    От Русе ( преди 8 месеца )
    В съседна Румъния имат прекрасни програми за субсидиране покупката на хибриди и електрични, като се предават за скрап коли над 15 г.Иначе преди поне 5г. забравиха "нов внос" на коли на повече от 10г.Освен това, тази година въведох програма, по-силата на която предоставят 1500лв. на всеки който предаде над 15 годишна кола за скрап. Така веднъж ти плаща скрабаджията, отделно държавата.
  • #23
    17 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Японките и в Европа държат висока цена и явно има защо да е така. Качеството е ценно, а и през годините не поевтиняват и пак много ги търсят. Добри са и хората го знаят. В бедна България се кара ефтинджос и заради това се вкарва най-евтиното, а то е немското. А защо е най-евтино и обезценяващо се знае от всеки с поне една мозъчна гънка. После не се чудете защо на всеки ъгъл има автосервиз. Заради немското е...
  • #22
    12 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    То японски на пазара почти няма, дори и да се намери някоя е на тройна цена, заслужено.
  • #21
    15 rate up comment 17 rate down comment
    Харалампи ( преди 8 месеца )
    Правителството трябва да забрани първоначалната регистрация в страната на автомобили на и над 15 годишна възраст, с бъдеща дата, например от 01.01.2025. Вместо 3 броя 20 годишни таралясника по 5 000лв всеки, да има за цялата рода, *** ще купи 1 кола на 8-10 години, среден клас, за 15 000лв и толкова!
  • #20
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Повечето са или доказани и надежни, или сравнително евтини, като за всички има части и къде е Гермаия? 16 часа с камионетката, ако не вардят мног по границата.
  • #19
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Смърди на въглища...