IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Santa Fe получава два двигателя за Европа

Hyundai разкри напълно петото поколение на модела

Преди около месец Hyundai показа снимки и разкри част от информацията за новото поколение на Santa Fe, а сега корейският производител съобщи подробности за оборудването и задвижващите системи на петата генерация на модела.


Hyundai Santa Fe


Вече е известно, че новият Santa Fe къса напълно с миналото по отношение на формата и дизайна, но едва ли някой си е представял, че популярният SUV ще се различава толкова съществено от предшествениците си. Квадратни форми с внушителна предна част и просторен интериор, комбинирани с богато оборудване и електрифицирани двигатели – всичко това трябва да привлече вниманието на клиентите в Европа и по света.

Вече стана дума за необичайни я дизайн, а сега от Hyundai разкриват и размерите на автомобила. С дължина 4830 мм, широчина – 1900 мм и височина - 1700 мм, новото Santa Fe е вдъхновено от света на офроуда, като предната и задната част са практически успоредни на земята, а покривът е прав, така че да се запази вътрешното пространство.


Hyundai Santa Fe


Квадратните арки на калниците побират 21-цолови джанти, придаващи още по-мускулест и масивен вид. Новото Santa Fe ще се предлага в 10 различни цвята на каросерията - Abyss Black Pearl, Creamy White Pearl, Creamy White Matte, Typhoon Silver Metallic, Magnetic Grey Metallic, Ocado Green Pearl, Terracotta Orange, Cyber Sage Pearl, Earthy Brass Metallic Matte и Pebble Blue Pearl.

Салонът на новото Hyundai Santa Fe е способен да побере до максимум 7 пътника, подредени на 3 реда. Арматурното табло е доминирано от двоен монитора на приборния панел и информационно-развлекателна система. По-надолу са разположени физически бутони за достъп до някои менюта и управление на климатика. Върху големия централен тунел има плоча за безжично зареждане на два смартфона едновременно и голямо отделение в долната част.


Hyundai Santa Fe


Hyundai предлага много възможности за персонализиране на интериора. Клиентът може да избира от 5 цвята -Obsidian Black, Supersonic Gray, Pecan Brown, Forest Green и Black Ink. Веднъж сгънати, вторият и третият ред седалки изчезват напълно под пода на багажника, образувайки идеално равен под. Товарният капацитет е увеличен с 91 литра в сравнение с предишното Santa Fe, с минимален обем от 725 литра със сгънат трети ред седалки.

Много от материалите, избрани за интериора на новия Hyundai Santa Fe, всъщност са екологично устойчиви. Велуреното покритие на покрива, подови стелки и облегалките на втория и третия ред седалки, например, са направени от рециклирана пластмаса.


Hyundai Santa Fe


Що се отнася до задвижващите системи, те ще зависят от региона, в който се продава модела. За Европа са предвидени две електрифицирани опции – 1,6-литров пълен хибрид с турбокомпресор (1.6 T GDI – HEV) и 1,6-литров плъг-ин хибрид (1.6 GDI – PHEV). Мощността и в двата случая е 160 к.с. и 270 Нм, а скоростна кутия – 6-степенна автоматична.

За Южна Корея и Северна Америка е предвиден 2,5-литров турбодвигател с 4 цилиндъра, развиващ 277 к.с.264 Нм, а на някои от пазарите, където изискванията за вредни емисии не са толкова строги, ще се предлага и 2,5-литров атмосферен мотор с мощност 191 к.с.


Hyundai Santa Fe


Новото Santa Fe получава и богат пакет от системи за подпомагане на водача. Hyundai включва в оборудването на модела функция Forward Collision-Avoidance Assist 2.0, която осигурява предупреждение и аварийно спиране, ако превозното средство отпред внезапно намали скоростта.

Има още активно поддържане на лентата, предупреждение за вниманието на водача и асистент за дълги светлини, който автоматично регулира обхвата на фаровете въз основа на други превозни средства и пътните условия.


Още снимки на новото Santa Fe - вижте в галерията:


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сладурски е ( преди 5 месеца )
    Мяза ми на Форд flex тоя КУБ. Вътре е красив и просторен това ако няма въртящ момент никой няма да го купува защото с такава техника хората си теглят разни неща.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За кои жълти говориш, защото те са много? Тойота например без дизайнера им да е бял през последните години прави страхотни автомобили, като визия. Вече я няма скуката от едно време. Всичко е модерно и свежо в момента. Точно от тях не го очаквах, но е факт. В същото време, ако говорим за скучен и пенсионерски дизайн, то ФВ са лидерите в него. Няма такава скука и пошлост по света. Номер едно са в това отношение. Не случайно немските пенсионери ги харесват толкова.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 8 месеца )
    Жълтите така и не се научиха на дизайн. Ако не е някой бял да немат, нещата изглеждат...като новият Санта Фе, хахахах! Тра - гич - но!
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    отзад са му паднали гащите
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    На мен предната част и страничната линия ми допада.Отзад няма смисъл да коментирам-катастрофа.Таблото също ми харесва-изчистено,с физически бутони.Двигател и задвижване-явно има грешка при превода,никъде не е упомената системна мощност.Според мен тъкмо заради хибридната система скоростите са 6,не знам как е при настоящия модел-хибрид.Настоящото Санта ФЕ е с доста приятни материали вътре,предполагам при този ще е една идея нагоре.Най-добрата част е кубичната форма-явно ще е просторна.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Голям провал ( преди 8 месеца )
    Сигурен съм че новото Санта Фе ще направи по-малко продажби от сегашното. Може би този огромен сандък ще намери повече почитатели в САЩ - за техните стандарти това не е голям SUV. Освен това за тях ще е евтин,а тук вероятно ще се продава поне за 180 000 лв.
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ГРОЗЕН НЕДОДЯЛАН САН ( преди 8 месеца )
    По отношение на дизайна новото Санта Фе е провал. Сякаш се опитват да копират Рейндж Ровър. По-голямо и по-тежко от предишния модел,но с по-слаби двигатели. 6-степенната автоматична скоростна кутия също е остаряла. В настоящия модел е 8-степенна. Това е неуспешен модел,не вярвам да направят добри продажби.
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А качеството дали са го подобрили? Питам, защото от последните 5-6 г. са го свалили много, но за сметка на това цените са им яко нагоре. Ама толкова много скочиха, че просто няма никакъв смисъл да се купува корейско вече. Освен всичко и визията я развалиха много. когато крадяха дизайнери от БМВ и други европейски компании бяха подобрили нещата, но вече и там ги няма никакви. Жалко, много жалко. Помислих си, че ще тръгнат по стъпките на японците да имат качество и ниски цени, а те си повярваха...
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    nov ( преди 8 месеца )
    Отпред изглежда добре, обаче отзад е невероятно недоразумение.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Задната част боли направо