IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте на какви тестове Volvo подлага флагмана си

XC90 преминава през екстремни изпитания за проверка на безопасността (ВИДЕО)

Швеция е известна с първокласната безопасност на автомобилите си, като това се дължи основно на марката Volvo. И един от начините за постигането на подобни показатели се дължат на екстремните тестове, на които се подлагат моделите на марката, преди да стигат до пазара.


Volvo XC90


В YouTube беше публикувано видео с различни краш-тестове, направени в Швеция, като в случая на тях е подложен XC90, който изпълнява ролята на флагман на Volvo. Видеото показва как е извършен всеки тест, за да се гарантира високото качество и ефективност на тяхната система за сигурност, преди превозните средства да бъдат изпратени на пазара.

Въпреки че не е толкова екстремно като падане от височина около 30 метра, изпитанието за челен сблъсък симулира челен удар с друго превозно средство. Като повечето съвременни автомобили, XC90 е проектиран да абсорбира удара и да предпазва пътниците. В случая е унищожена страничната част на луксозния кросоувър, където прясна боя върху манекени маркира точките на контакт с въздушните възглавници.



След това XC90 е изведен навън за краш-тест при преобръщане, където неговите въздушни възглавници за защита на торса и надуваемата завеса се оказват много полезни. Този тест също показва как покривът може да издържи силата на преобръщане.

Преди моделът да напусне завода се проверяват и интелигентните системи за безопасност, включително избягване на сблъсък, смекчаване на напускане на лентата и наблюдение на мъртвата зона.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    301 ( преди 6 месеца )
    Леки а-ли волво се сглобяват в Швеция и Холандия с електроника от Япония,Германия,Испания.Няма нищо китайско във волво.Влекачи се сглобяват в Швеция и Белгия.Заводите в Иран и Русия Швеция ги затвори понеже е в ЕС а това се искаше от сащ.Те наложиха санкциите.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 8 месеца )
    Давам ти само пример. Всичко гумено под предния капак се произвежда в "Теклас". Кърджали. Прави си сметка дори и да се сглобяват в Швеция, колко точно са шведски!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Къде се сглобяват ( преди 8 месеца )
    Волво нали се сглобяват в Швеция и Белгия?Кое е китайско в колите?
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Утилизатор на тролов ( преди 8 месеца )
    Хора, в статията се разказва за техническите достижения на автомобилна компания в областта на сигурността и безопасността при експлоатация лек автомобил. Гнусни омразни тролчета ми говорят за политики, комунизми и т.н. Карайте си демократичните Дачии и се молете да не ви срещна с "китайското" Волво. Напишите си предсмъртно писмо, носете си в жабката икона и сварете жито.. Политиката по единен Китай убива ***..
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Без име ( преди 8 месеца )
    А аз не разбрах, какво общо има статията със войната (бъдещата) на луната или някъде другаде?!Волво се произвежда във Швеция (ХС90), САЩ и Китай.Очаквах някакви коментари от сорта на:"Това китайските производители не го правят и затова са им евтини колите!""Японските автомобили са със още по-добри показатели на краш тестовете!"А и нещо за Тесла:"Тесла е най-безопасния автомобили!"или"Ако подложат теслата на такова изпитание нищо няма да остане от нея!"И т.н.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Бе като почне третата световна в която ние ще сме на страната против Китай, няма да има значение чий е Тайван по версията на Пенчо от Горно Надолново. Китай са обявили, че са готови за война за Тайван. В Тайван не искат да са част от комунистически Китай след като видяха какво се случи с Хонконг. А САЩ са обявили, че ще пазят Тайван. Дали ви харесва или не, България е страна от ЕС и НАТО и нашият интерес е Китай да нямат пари за война с нас.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До номер 2. Доста безсмислен коментар. Обикновено големите пари остават за собственика, а не за изпълнителя. Ако си купиш АйФон произведен в Китай, в Китай ще остане доста по-малък дял от парите отколкото ако си купиш смартфон от китайска марка. Ако човек не иска да поддържа китайското правителство, е по-добре да търси продуктите с колкото може по-малко китайска собственост и по-малко китайски компоненти вместо просто да хвърли кърпата с аргумента, че във всичко има китайски части.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Край ( преди 8 месеца )
    До 1. Е как Китай ще "анексира" Тайван, като това е един остров, който не е държава, а си е част от територията на Китай и даже така се нарича. Ако не вярваш питай в "тайванското посолство".
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Край ( преди 8 месеца )
    Българчето Генади си представя, че е голям баровец и че бавареца Гюнтер си умира да му сглобява коли. Нищо подобно. Чарковете ги правят из Китай Индия и Турция и после евенуално Осман или Хасан ги сглобяват - някой в Германия други - не.
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Хубаво, но всичко (не само коли) е произведено в Китай. Ако не искаш да купуваш китайско, трябва да си произвеждаш всичко сам. Във всички останали коли също има китайски части. Почти всичката електроника и битова техника са китайски. Виновни са големите западни фирми, изнесли цялото си производството си в Китай