fallback

Какво се случва, когато прекалиш с добавянето на мощност?

Вижте как трансмисията на Chevy Camaro с 800 к.с. се взриви на стенд (ВИДЕО)

Собственикът на черен Chevrolet Camaro ZL1 откри по трудния начин какво може да се обърка, ако се опитате да измъкнете допълнителна мощност от това, което вече и без това е много мощна кола.

Конкретно това Camaro ZL1 е притежание на Андрю Зюрик, който е собственик на YouTube-канала Complete Street Performance тества колата на дино-стенд. Не е ясно какви модификации са правени по колата, но тя изтласква 829 к.с. през задните колела, работейки с гориво E85, когато нещата се объркват.

Точно преди Зюрик да пусне газта, може да се види как шепа метални фрагменти падат от долната страна на колата. Миг по-късно въздушните възглавници на седалките и завесите се отварят, а под автомобила избухва огън. За щастие, човекът, който снима, успява бързо да потуши пламъците, преди да причинят значителни щети.

Екипът в сервиза бързо установява, че корпусът на задния вал на трансмисията се е спукал и това е предизвикало експлозията, която вероятно е задействала въздушните възглавници, но е трудно да се каже със сигурност.

Независимо от това, Зюрик отбелязва, че е имал късмет, тъй като трансмисията на неговото Chevy е гръмнала на дино-стенд, а не на пътя или на състезателна писта, тъй като последвалият пожар можеше бързо да погълне колата, ако няма кай да реагира и да загаси пламъците.

fallback
  • #32
    Дунев сервиз ( преди 1 година )
    На сайта на сервиза има достатъчно информация,за технически грамотни хора.Като ти гледам съчиненията ти не си от тях.
  • #31
    MythBuster ( преди 1 година )
    Дунев, като гледам съм ползвал абсолютно същите модули за чип тунинг, които ползвате вие! https://youtu.be/FxMwjZuUbJU
  • #30
    MythBuster ( преди 1 година )
    Дунев, кои специалисти визираш? Да видим дали въобще ти си Дунев и дали си разбираш от работата. Вашите модули увеличават ли въртящия момент на двигателя? Има ли някаква грешка в моята изказвания в предишните мнения. Ще се радвам да науча нещо ново!
  • #29
    Дунев сервиз ( преди 1 година )
    MythBuster,предлаганите от нас модули повишават мощността и икономичността на автомобила.Писнало ми е от "специалисти" с налудничави теории.
  • #28
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е как ще разбереш нещо от написаното след като не знаеш какво е въртящ момент. Само с четене в Уикипедия не се става инженер. Така и не се научи да правиш разлика между мощност и въртящ момент както и между мощност и енергия. Затова не си разбрал освен мен и статията. След тунинга са вдигнали въртящия момент на двигателя, онова същото което прави модула на iveco-то. Затова трансмисията не е издържала на високия въртящ момент, който е сила, а не мощност. Силите чупят, не мощността!
  • #27
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тук познатата схема да пише с хиляда Ника за да не излезе че ти говориш глупостите гостенино, не върви! Типичният приом крадецът вика дръжте крадеца! Многониковия постоянно ме обвиняваше че не пиша с един Ник, там където нямаше такава възможност, а самият той пише без Ник и ги сменя да създава впечатление за масово и масова глуповизация на народа. Е чак толкова глупави хора няма и всички знаем кой пише зад всяко глупаво мнение.
  • #26
    Гост ( преди 1 година )
    Браво!Имаш напредък.С смяната на диференциала мощноста не се променя.От останалите словоизлияния нищо не разбрах.
  • #25
    MythBuster ( преди 1 година )
    Кой говори с тебе?
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    22 ри.С модул да вдигнеш въртящ момент???Пич тотално си се объркал.
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    Има ли някаква грешка в това, което казвам? Защо ли питам като не си разбрал 90% от казаното, турбо госте, който се пишеш на инженер и дори грамотен въпрос не можеш да зададеш, а когато ти отговорят, даже не си разбрал че си получил отговор, защото са ти отговорили по заобиколен начин, а ти не можеш да разбереш отговора! Точно затова толкова обичате перпето мобиле, синтетични горива, водород и други безсмислици, но не виждате потенциала на електромобилите и възобновяемата енергия.
fallback
Последни