fallback

Какво се случва, когато прекалиш с добавянето на мощност?

Вижте как трансмисията на Chevy Camaro с 800 к.с. се взриви на стенд (ВИДЕО)

Собственикът на черен Chevrolet Camaro ZL1 откри по трудния начин какво може да се обърка, ако се опитате да измъкнете допълнителна мощност от това, което вече и без това е много мощна кола.

Конкретно това Camaro ZL1 е притежание на Андрю Зюрик, който е собственик на YouTube-канала Complete Street Performance тества колата на дино-стенд. Не е ясно какви модификации са правени по колата, но тя изтласква 829 к.с. през задните колела, работейки с гориво E85, когато нещата се объркват.

Точно преди Зюрик да пусне газта, може да се види как шепа метални фрагменти падат от долната страна на колата. Миг по-късно въздушните възглавници на седалките и завесите се отварят, а под автомобила избухва огън. За щастие, човекът, който снима, успява бързо да потуши пламъците, преди да причинят значителни щети.

Екипът в сервиза бързо установява, че корпусът на задния вал на трансмисията се е спукал и това е предизвикало експлозията, която вероятно е задействала въздушните възглавници, но е трудно да се каже със сигурност.

Независимо от това, Зюрик отбелязва, че е имал късмет, тъй като трансмисията на неговото Chevy е гръмнала на дино-стенд, а не на пътя или на състезателна писта, тъй като последвалият пожар можеше бързо да погълне колата, ако няма кай да реагира и да загаси пламъците.

fallback
  • #62
    Автотранспортен техн ( преди 1 година )
    Бих ви запсувал един по един всичките жалки смешници тук, но не виждам смисъл, нито имам време да се занимавам с простички келешчета от най-смешните. Накрая всички идвате при мен да ви оправям сговнясаните копфтори, защото сте толкова кадърни, че едни спирачки не можете да си смените (дори крушка на фара) и трябва аз да ви дондуркам, докато вие тука се изхождате през устата, то и без това в устите ви смърди на *** и нищо друго. ***, палци, ***, *** и пумия. Това виждам в коментарите.
  • #61
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбрах, използвал ли свръхсетивни способности да оправдаеш изхарчените на хакера пари.Така се успокояваш че не си се минал.
  • #60
    MythBuster ( преди 1 година )
    А след смяната на диференциала, при едни и същи обороти на двигателя, сега се движи със същата скорост на пета предавка, на каквато се движеше на шеста. Все едно сега има една предавка повече, а в същото време скоростите са доста по-дълги, но заради чип тунинга ускорението си е същото. Знам, че ти и компания пак не разбирате за какво говоря, но се надявам да дам полезна информация за тези, които някога ще попаднат на тези коментари за чиптунинг. Силно препоръчвам и смяна на диференциала!
  • #59
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 58. Ами например на шеста започна да ускорява както преди ускоряваше на пета и започна да минава по стотина + километра повече с един резервоар. Това ми е доста по-важно от показанията на Дино стенд, а в нета има достатъчно тестове както за ускорение, така и на Дино стенд. Не винаги се постигат обещаните резултати, но винаги има подобрение. Но най-важното е че този три тонен бус е много по-бърз при всякакви условия от баничарката на турбо и върви на равно с колите. Откарва път с удоволствие.
  • #58
    анонимен ( преди 1 година )
    56 ти,как установи тази осезаема разлика. Врачува на кокалчета,Таро карти, боб, радиоестезично махало, кристална топка, гадаене по звездите или използва теслюстенд.
  • #57
    MythBuster ( преди 1 година )
    Само да питам, ако сметката ти за ток на месец се вдига с един лев от тази седмица, заради повишението на тока, с колко ти се вдига месечната сметка за бензин заради повишение на бензина? Май само със сумата от повишението на бензина ще можеш да си купиш ток за зареждане на електромобил за три месеца и то по високата цена!
  • #56
    MythBuster ( преди 1 година )
    Толкова са ти вдигнали заплатата, че орева света че не можеш да си платиш мобилен интернет и повишение на сметката на тока с един лев на месец ти обърква семейния бюджет и постоянно се оплакваш колко бил поскъпнал тока с цяла стотинка, при положение, че ако трябваше да си свършат работата от ДКЕВР, трябваше да компенсират инфлацията и да вдигнат цената с 2,5 ст. А с модулът има осезаема разлика както при ускорението, така и при разхода на гориво. Особено след смяната на диференциала.
  • #55
    Гост ( преди 1 година )
    До 53.Знаем те, с еластичния колянов вал.
  • #54
    Гост ( преди 1 година )
    До 52.Напротив,съкратиха колега инженер на пенсионна възраст и един мързеливец. Заплатата не ми е намалена и е по висока от тази която плаща конглокенцията.Само лаик може да вярва че с един допълнителен модул ширпотреба ще вдигне мощност. Осмивам ти наивността,ако още не си разбрал,само си изхарчил едни пари.Сети ли се да изхарчиш някой лев за диностенд и да провериш резултата?Познах,не си.
  • #53
    Автотранспортен техн ( преди 1 година )
    Не знам кой е този ***, но аз съм Автотранспортен техник, 2ра степен. Учил съм двигатели с вътрешно горене, работил съм по коли и камиони. Имам много години стаж. Не знам тук кой какъв е и не ме интересува. Мога да общувам с хора, с които разговаряме на един език. Техническия. Това е втория ми коментар по темата, като вече свършват позволените 500 символа за да изкажа мнението си. Не виждам смисъл да коментирам каквото и да било, свързано с техника пред лаици, които не са в час, голи и боси.
fallback
Последни