IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новите Skoda Scala и Kamiq останаха без дизели

Двата модела получават матрични LED-фарове и други подобрения

Чешкият производител Soda представи обновените Scala и Кая, които получават актуализация в средата на цикъла. Промените са както във външния вид и в салона, както и в оборудването.


Skoda


Благодарение на платформата MB A0 на WV Group, хендекът и Кристофър вече разполагат с преработени фарове с опционална матрична LED-технология. Чешката марка също е променила решетките и задните светлини, като при Кая те вече включва L-образни рефлектори. При Scala има по-спортни престилки, които следват концепцията Vision RS.

Автомобилният производител от Млада Борислав също освежава каталога на джантите с нови дизайни, някои от които вече идват с перо-вложи. Размерите на джантите достигат до 18 цола и имат сребристи или черни акценти.При Scala и можете да се избира от девет екстериорни цвята, включително ексклузивно стоманено сиво.


Skoda


Kamiq също идва с 9 варианта на цвят, включително Phoenix Orange, плюс двуцветно покритие с черни A-колони, капачки на страничните огледала и покрив.
Новости има и в салона, където автомобилите, оборудвани с автоматичен климатичен контрол, имат ревизиран панел, описан като „по-интуитивен“. Skoda използва повече рециклирани материали за тапицерията, изтривалките и подовата настилка, докато възобновяемите материали като коноп и кенаф се използват за картите на вратите и част от тавана.

Топ-версиите Monte Carlo получават регулируемо LED околно осветление като стандарт, заедно с няколко спортни щрихи като интегрираните подглавници за предните седалки, които осигуряват по-голяма странична опора.


Skoda


Под капака на двата обновени модела има само TSI evo2 двигатели, тъй като няма дизели (TDI) няма да се предлагат, което не е изненада, тъй като производителите на автомобили постепенно се отказват от дизели в малките си автомобили заради по-строгите разпоредби за емисиите в Европейския съюз.

Следователно, дуото ще се предлага с 3-цилиндров 1.0 TSI, доставящ 95 к.с. чрез 5-степенна механична скоростна кутия или по-мощен вариант със 115 к.с., съчетан с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител DSG. За 4-цилиндровия 1.5 TSI със 150 к.с. има същите опции за скоростна кутия - M6 и DSG7. По-големият двигател също се възползва от технологията за деактивиране на цилиндрите, за да пести гориво чрез изключване на два от цилиндрите.


Skoda


За Scala инженерите на Skoda са разработили окачване за груб път, което увеличава клирънса с 15 мм. И двата автомобила могат да бъдат поръчани с по-спортно окачване, което доближава хечбека до пътя с 15 мм, докато кросоувърът Kamiq е по-нисък с 10 мм.

Като стандарт, превозните средства вече имат 8-инчов дисплей за водача, но можете да се поръча до 10,25-инчова. На по-малките версии Skoda инсталира 8,25-инчов сензорен екран с два въртящи се бутона, докато по-големият – 9,2-инчов , е опция. Два 15-ватови USB-C порта са стандартни и можете да се добави допълнителен порт, монтиран във вътрешното огледало, за да се свърже видеорегистратор.


Skoda


С фейслифта Scala и Kamiq получават допълнителни функции Simply Clever, заимствани от други модели, като джобове за смартфони на гърба на предните седалки и подвижна кутия на гърбицата на централния тунел.

От страна на безопасността са налични до девет въздушни възглавници. Има и Crew Protect, който автоматично затваря всички прозорци и затяга предните предпазни колани, ако открие неизбежен сблъсък.
.

Още снимки на обновените Scala и Kamiq - вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Естет ( преди 2 години )
    Много красиво изглеждат, браво на Шкода, постарали са се!
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Г-н Томов, умолявам Ви, на колене Ви моля, уволнете незабавно Захарчо - истински ад е да се четат неговите "статии"... Поради що държите такова журналистическо недоразумение в редакцията си? Дори да е нечие дете, толкова срам берете покрай него, че по-добре да се закриете тутакси, отколкото да ви се присмиваме заради него... :-(
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Поне пиша без грешки ( преди 2 години )
    Пешоо, Пешоо, надявам се поне средно да си избутал, че с тоя преводач май не се получава много.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За Швепса кво се чува
  • #5
    19 rate up comment 1 rate down comment
    нов ( преди 2 години )
    "Чешкият производител Soda"- тия са някакви нови.
  • #4
    26 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    1. Коя кола е Skoda Кая?2. Кои коли са на платформата MB A0 на WV Group?3. Какъв клас коли са ХЕНДЕКЪТ и КРИСТОФЪР?4. Къде се намира град Млада БОРИСЛАВ?Само това са ми въпросите. Просто се отказах да чета повече след като видях горните неща.
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    TSI с DSG, ако добавите и 4х4 колата ви ще живее в сервиза ...
  • #2
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Google translate ( преди 2 години )
    Като пускате автоматичен превод поне прочитайте след това творението си - пълни безсмислици е статията
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    ок ( преди 2 години )
    Шкода никога, по-добре японска или корейска кола. За същите пари получаваш много повече екстри и с по-добро качество. Външният вид вече си е според човека.