IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новите Skoda Scala и Kamiq останаха без дизели

Двата модела получават матрични LED-фарове и други подобрения

Чешкият производител Soda представи обновените Scala и Кая, които получават актуализация в средата на цикъла. Промените са както във външния вид и в салона, както и в оборудването.


Skoda


Благодарение на платформата MB A0 на WV Group, хендекът и Кристофър вече разполагат с преработени фарове с опционална матрична LED-технология. Чешката марка също е променила решетките и задните светлини, като при Кая те вече включва L-образни рефлектори. При Scala има по-спортни престилки, които следват концепцията Vision RS.

Автомобилният производител от Млада Борислав също освежава каталога на джантите с нови дизайни, някои от които вече идват с перо-вложи. Размерите на джантите достигат до 18 цола и имат сребристи или черни акценти.При Scala и можете да се избира от девет екстериорни цвята, включително ексклузивно стоманено сиво.


Skoda


Kamiq също идва с 9 варианта на цвят, включително Phoenix Orange, плюс двуцветно покритие с черни A-колони, капачки на страничните огледала и покрив.
Новости има и в салона, където автомобилите, оборудвани с автоматичен климатичен контрол, имат ревизиран панел, описан като „по-интуитивен“. Skoda използва повече рециклирани материали за тапицерията, изтривалките и подовата настилка, докато възобновяемите материали като коноп и кенаф се използват за картите на вратите и част от тавана.

Топ-версиите Monte Carlo получават регулируемо LED околно осветление като стандарт, заедно с няколко спортни щрихи като интегрираните подглавници за предните седалки, които осигуряват по-голяма странична опора.


Skoda


Под капака на двата обновени модела има само TSI evo2 двигатели, тъй като няма дизели (TDI) няма да се предлагат, което не е изненада, тъй като производителите на автомобили постепенно се отказват от дизели в малките си автомобили заради по-строгите разпоредби за емисиите в Европейския съюз.

Следователно, дуото ще се предлага с 3-цилиндров 1.0 TSI, доставящ 95 к.с. чрез 5-степенна механична скоростна кутия или по-мощен вариант със 115 к.с., съчетан с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител DSG. За 4-цилиндровия 1.5 TSI със 150 к.с. има същите опции за скоростна кутия - M6 и DSG7. По-големият двигател също се възползва от технологията за деактивиране на цилиндрите, за да пести гориво чрез изключване на два от цилиндрите.


Skoda


За Scala инженерите на Skoda са разработили окачване за груб път, което увеличава клирънса с 15 мм. И двата автомобила могат да бъдат поръчани с по-спортно окачване, което доближава хечбека до пътя с 15 мм, докато кросоувърът Kamiq е по-нисък с 10 мм.

Като стандарт, превозните средства вече имат 8-инчов дисплей за водача, но можете да се поръча до 10,25-инчова. На по-малките версии Skoda инсталира 8,25-инчов сензорен екран с два въртящи се бутона, докато по-големият – 9,2-инчов , е опция. Два 15-ватови USB-C порта са стандартни и можете да се добави допълнителен порт, монтиран във вътрешното огледало, за да се свърже видеорегистратор.


Skoda


С фейслифта Scala и Kamiq получават допълнителни функции Simply Clever, заимствани от други модели, като джобове за смартфони на гърба на предните седалки и подвижна кутия на гърбицата на централния тунел.

От страна на безопасността са налични до девет въздушни възглавници. Има и Crew Protect, който автоматично затваря всички прозорци и затяга предните предпазни колани, ако открие неизбежен сблъсък.
.

Още снимки на обновените Scala и Kamiq - вижте в галерията:


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Буци ( преди 7 месеца )
    Тук има много неудачници, за които гроздето е кисело. Но пък им остава да пишат, какво друго могат да направят, освен да си купят някой издухан "премиум" и да си наливат копейките в него.
  • #18
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Факт ( преди 8 месеца )
    Шкода може да грабне вниманието само на тотален лумпин
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Г ( преди 8 месеца )
    Все бях виждал кpe-тeнcки писания и преводи, ама това тука излиза начело в класациите. А Млада Борислав е върха просто!
  • #16
    2 rate up comment 10 rate down comment
    До Шкода не-мерси ( преди 8 месеца )
    Винаги съм се чудел какво ме дразни във шкода и твоя пост ми даде добър отговор. Напълно те подкрепям. Познавам един който кара Супърб. Е как може да кръстиш така кола която е така грозна. Катафалките са по-елегантни шкода са източно европейски бюджетни версии на фиат мултипла. Куфар с колела. Пластмаса и гадни материали. Каруца лъхаща на евтинийка. Защитниците на марката обикновено са наивници. Които ги е срам да си кажат как са се излъгали или работят за вносителя . Ха ха ха ха
  • #15
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Шкода - не мерси ( преди 8 месеца )
    Имаше статия преди седмица, две за друг модел на това недоразумение като марка и доста хубави коментари че тази кола се купува само от ниско ниво счетоводители и пълни неудачници. Колата като марка е компромис във всяко отношение и е срам за всеки нормален човек да я купи. Имената на моделите им са пълна подигравка. Никой известен и богат не иска да го виждат да слиза от Шкода. Мъже каращи шкода са скръндзави и с ограничено мислене. Скучна, грозна и евтина кола подходяща за някой общ работник.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не е проблем, че новите им модели са останали без дизели. Проблем е, ако останат и без купувачи.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Волксваген също изостанаха доста от корейците, проблема е че наливат всички усливия в електрик, а останалите им коли са доста остарели и не ги подобряват, трагедия са.
  • #12
    4 rate up comment 11 rate down comment
    raiders ( преди 8 месеца )
    Дам, хубави коли, ако нямаш пари за ауди, си взимаш фолксваген, или пък сеат... ако си мега беден шкода за 50 000лв., не благодаря. Има и други марки и модели дето си заслужават поне парите.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    тези статии са като кукичките без червейче да кълват балъците откакто за първи път влязох в този сайт влизам да чета само коментариите да се посмея малко та какво казвате дизеловите двигатели остават без автомобили ето така се пише заглавие на стаия
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ако сложат емблемите на БМВ повечето хора няма да познаят че това е Шкода.