IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Запознайте се с най-секси автомонтьора на света

Кралицата на дизела не се страхува да се изцапа, а мъжете я обиждат (ВИДЕО)

Тя се казва Мелиса и е автомонтьор. С успех може да участва в конкурс за красота и със сигурност може да се бори за титлата „Най-секси автомобилен механик на планетата". И което е по-важно – англичанката обича мръсната работа под колите и не се страхува да се изцапа.


Кралицата на дизела


Мелиса си има и прякор - „Кралицата на дизела, с който се подвизава в социалните мрежи. Във видеоблога тя непрекъснато споделя как е минал нейния работен ден, като подробно обяснява какви коли е ремонтирала и какви проблеми е срещнала.

Напоследък красивата автомонтьорка има и друго любимо занимание – да отговаря на мъжете, които не спират да я обиждат в социалните мрежи. Според някои от тях, Мелика не върши никаква работа, а само се снима, за да трупа популярност. Нейният отговор на подобни твърдения е „Дано някой ден ми се случи точно това – да не ми се налага да работя, а само да се снимам“.


Кралицата на дизела


Други представители на силния пол директно се съмняват в нейните професионални умения, на което тя отговаря: „Това означава ли, че щом със момиче, не мога да бъда автомонтьор, а трябва да изглеждам като кифла“.

И все пак коментарите по адрес на Мелиса не са само отрицателни, както има хора, които я хвалят за добре свършената работа. 


0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    дизела е сутринта да го запалиш и до вечерта трака трак проблема е че го вкараха в автомобили които се движат в урбанизираните територии
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Номер 2 ( преди 1 година )
    Работата на дизеловият двигател изцяло се базира на изгаряне на висококалорично гориво нищо общо с физиката.Самата структура и конструкция на дизеловият двигател се гради около типът гориво което се изгаря а не че горивото се крепи на самият двигател който не се различава по нищо освен по подгревната свещ е именно затова високотемпературно изгаряне и пак не изгаря горивото и затова дизела отделя прахови частици.Доказано неработещ баклюк
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    термодървичен ( преди 1 година )
    остави го 2, той всичко разбира. още чакам хибридни и изцяло на батерии товарни камиони и кораби от такива умни като него - дето още преди 4 години щяха да са завзели света. освен опитното трасе в Германия, на което вървят камиони с токоснематели като електрически локомотив, и "суперкондензаторните" електробуси в София - друго практическо приложение още чакам да видя.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До №2 ( преди 1 година )
    Прочети за първи втори принц в Термодинамиката,и най-вече защо има адиабатно загряване в дизеловите двигатели. И не бързай,когато пишеш,допускаш крайно елементарни грешки
  • #2
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизела е умрела технология и не няма чо голямо кчд каквато е заблудата просто ползва по висококалорично гориво всичко е въпрос на орг химия а не на механика и вундервафени.Топлинните загуби са си същите умните отдавна са на хибриди
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ах този мръсен дизел...