fallback

Европа се отваря за биогорива и отлага Евро 7

Това е първата крачка към спасяването на ДВГ след 2035 година

Европейският съюз започва да прави отстъпки относно пълната забрана на продажбата на новите автомобили с ДВГ, която трябва да влезе в сила през 2035 г. Това разкри италианският евродепутат Масимилиано Салини, който с публикация във Facebook обяви влизане на биогоривата в определението „CO2 неутрални горива“ според ЕС.

„Безпрецедентното описание на „CO2 неутрално гориво“ въвежда отново технологичната неутралност и разрушава идеологията за принудителен преход към електрическа кола, наложен от социалистическия вицепрезидент Франс Тимерманс (заместник-предстедател на ЕК). Това отваря отваря широкомащабната регистрация на двигатели с вътрешно горене, задвижвани от възобновяеми или синтетични горива дори след 2035 г., като запазва веригата за доставки в автомобилната индустрия и хиляди работни места“, написа Салини.

Това е първата стъпка на Европа, която до преди няколко дни изглеждаше решена да включи в определението „CO2 неутрални горива“.единствено синтетичните горива (eFuels), които се произвеждат чрез синтезиране на уловените в атмосферата емисии на въглероден диоксид или чрез водород, произведен от възобновяема енергия или от въглеродно неутрална електроенергия.

В същото време биогоривата, известни още като екогорива, са всички видове течни, твърди и газообразни горива, които се произвеждат от биологични суровини Те са по-скъпи от т.нар. „изкопаеми горива“, но намаляват вредните емисии, отделяни от двигателите с вътрешно горене.

Италианският евродепутат разкри още, че приемането на новия екологичен стандарт Евро 7, който трябва да влезе в сила през 2025 г. е отложено след гласуване в Европейската комисия. За това настояват и повечето автомобилни производители, които не желаят да харчат пари за разработка на нови, по-екологични двигатели с вътрешно горене, които и без това трябва да бъдат забранени за продажба през 2035 г.

fallback
  • #24
    Гост ( преди 1 година )
    До 4.Дано това го прочете теслю.Защото за него отрицателна цена означава че на потребителя ще му плащат за да използва тока.По отрицателна цена "плащат" на модерното шиле,решило да прави кинти от фотоволтаика.
  • #23
    До неканения гост ( преди 1 година )
    Да, произвежда се от отпадъци. Около 0,1% от необходимите количества. Останалият се произвежда от специално засети за това площи. Информацията ти, както винаги, е точна и въобще не е оцветена в московско червено.
  • #22
    Гост ( преди 1 година )
    До 16.Електропитеците да не смятат че цената на тока ще пада? Фотоволтаичните централи се увеличават,но цената на тока нагоре.Защо така,електропитеци?Затова се продават готови фотоволтаични централи от съдия изпълнителите,има дори оферти за продажба в безплатни обяви в ОLX.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    За два часа слънце: 15m
  • #20
    Гост ( преди 1 година )
    Биоетанол се произвежда от отпадъци.В Бразилия се провежда от отпадъците на захарна тръстика, материала им е безплатен.Ако се използва енергия от ВЕИ, цената ще ниска.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Някого знае ли примерно от 15 кв.метра колкото са нужни за панели за зареждане на електромобил за повечето от годината, колко литра биогориво би могло да се изкара?
  • #18
    Факт ( преди 1 година )
    Единствено в биоетанола има смисъл във Франция е 85 евроцента литъра.Биофизела е глопуст
  • #17
    q ( преди 1 година )
    Виждам че Гоше-тата още не са осъзнали че след две години цените на ДВГ дъртите бангии ще са такива, че само ще се облизват. Каза Ви се малко автомобили с ДВГ (много високо качество (ЦЕНА). Като включите и био горивата с цени по две или по три, ефекта ще е изумителен. Та електромобилите ще ви се видят слънце.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Петролопитеците, или както явно ще ги наричаме вече Зехтинопитеци, пак се превъзбудиха като тинейджър в Порнхъб. Натискът за тези горива не е заради масовите автомобили, а заради бутиковите като Ферари, Ламборгини и Порше. Не случайно основният натиск идва от Италия и Германия. На никой, повтарям - на никой, от автомобилният бизнес дори не му минава през ум, че синтетично или био гориво някога ще се използва на нещо ралично от тези марки, ЗАЩОТО Е СКЪПО и такова ще си остане.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха и отде идват тия биогорива от земеделски площи демек цените на храните ще литнат във въздуха
fallback
Последни