IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai показа новото Santa Fe

SUV-моделът е тотално различен от предшественика си

През последните месеци се появиха голям брой снимки на тестови прототипи на новото поколение на Hyundai Santa Fe, които подсказваха за промените по модела, а сега корейският производител публикува и негови официални изображения. На тях се вижда един SUV, който следва напълно нов стил и е тотално различен от предшественика си.


Hyundai Santa Fe


Петата генерация Santa Fe получава квадратни форми в стила на Land Rovert Defender, като е качен на 21-цолови алуминиеви джанти с гуми 245/45 R21, поставени в квадратни арки на колелата. Задната врата е масивна, като е широка колкото автомобила, като на нея са поставени логото на Hyundai и голям надпис „Santa Fe”. Светлините отзад са разположени ниско и са във формата на „H”.

Засега производителят не издава никакви технически спецификации, но казва, че междуосието на модела е разтегнато. При вече старият Santa Fe то беше 2765 мм, но при новия е по-голямо, като целта е увеличаването на вътрешното пространство.


Hyundai Santa Fe


Огромни промени има и в интериора, където Hyundai залага на сдвоен екран. В типичния за марката стил все още отделни контроли за настройките на климата, като комбинацията от бутони и капацитивни сензорни клавиши, тоест между старо и ново, има за цел да угоди на клиенти с различни вкусове и от различни поколение.

Голямото пространство между предните седалки доказва, че новото Santa Fe е един наистина широк автомобил, като там има достатъчно място за две разположени една до друга безжични подложки за зареждане. Друга тенденция в дизайна, която се забелязва, е непрекъснатият вентилационен отвор, простиращ се от едната страна на арматурното табло до другата.


Hyundai Santa Fe


За направата на подовите постелки, облицовката на тавана и за облегалките на напълно сгъваемите втори и трети ред седалки е използвана рециклирана пластмаса. Друг устойчив материал, открит в салона, е изкуствената кожа, която покрива вътрешната част на вратите.

Засега няма яснота за двигателите и оборудването на модела, като от Hyundai посочват, че пълноценната премиера ще се състои през август на YouTube-канала на компанията.


Още снимки на новото Santa Fe - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Отзад ... ( преди 1 година )
    по-грозно и от онова санг-юнг ли беше ...
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    По добре да не го бяха показвали!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Прилича по-скоро на СангЙонг, иначе корейците вече са недостижими само по цени, другото им е под въпрос!
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    По-скоро прилича на Форд експедишън
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да вземат да направят един истински джип че това за нищо не става! Стига вече с тая мода да се правят фалшиви джипове. Какъв е смисъла да мъкнеш цялото това тегло и обем ако не може да ходи офроуд? Какъв е тоя СУВ със 21 цола джанти? То смешна работа. Джантите за джип стандартно са 15 и 16 цола. Само ако се слагат много големи гуми 35 и нагоре могат да се сложат 17 или 18. Но 21 е абсурд. Това вози като каруца и разбива окачването. И гумите лесно изплюват от джантата и се режат лесно.
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Странично в профил си е чист Рейдж Ровър. 1:1 са го изкопирали и са добавили малко по агресивни и ръбати калници. Отзад прилича на модерна версия на Москвич Алеко.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    245/45 R21, какви са тези смешни гуми? При премиум марките от 10 икусур години стартира от 285/45/20. При 21 цола отиват над 300 ширина. тука 245. На толкова висок цолаж ще изглеждат като велосипедни гуми.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    Съвсем елементарно и преднамерено действие от страна на епи-kYpeйците: Щом тази машина е предназначена предимно и то целенасочено за ЩАТския пазар, то съответно... и дизайнът требе да отговаря и да покрива критериите и предпочитанията на средния ХАмерикански ситизън. Това е, толкоз просто и близко до първоначалното ни съзнание.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    На мен дизайна ми харесва :-) Малко не ми харесва това, че задните светлини са ниско, но иначе харесвам ъгловатия дизайн
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хюндай преподават урок по дизайн на Тойотка - как може да се направи дизайн с ъгловати калници, без да изглежда смешен.