IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това ли са 5-те най-добри дизелови SUV с етикет „Eco”

Тези модели ще запазят достъпа си до центровете на големите градове и харчат малко гориво

Клиентът на дизелов автомобил е напълно наясно какво иска. Той знае, че началната цена ще бъде по-висока, но тя ще се компенсира с течение на времето. В момента дизелът е по-евтин от бензина, а освен това разходът на гориво при дизеловите модели е по-нисък. А това е много важно за хората, които навъртат сериозен пробег на автомобилите си.

Изданието Motor1 направи списък от дизелови SUV, които всъщност са хибриди, защото имат допълнителен електромотор. Това ги включва в категорията „Eco”, което означава, че те ще имат достъп до центровете на големите градове в Европа (много от тях вече са забранена територия за дизелови модели).

5 от най-добрите дизелови SUV с етикет „Eco” (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    Колко минаваш с едно зареждане на газ? Хайде обясни на останалите, че не е толкова страшно да спираш на няколко стотин километра да зареждаш. Все разправят че времето е пари, но досега никой не е застанал като мъж и да отговори, че ако някой му даде 50 лв и го почерпи кафе само за да спре за 10 минути на някоя бензиностанция по пътя за морето, ще ги откаже защото много бърза. Ако на всяка бензиностанция ги чакат по 50 лв и кафе няма да пропуснат нито една до морето.
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Абе долен ( преди 1 година )
    Я кажи кое е това мъжкарско ДВГ по-евтино от Тесла модел 3 за да се посмеем? Toyota yaris? И не ми давай пример с твоето село за мъжкарство! Дай пример с трите най-големи автомобилни пазара от които на практика зависи бъдещето на автомобилната индустрия. И не ми сравнявай 40-годишен автомобил с ДВГ с чисто нов електромобил. Истината може и да боли, но към момента за цената на един електромобил не можеш да си купиш по-мощен и мъжкарски автомобил с ДВГ. Затова мъжкарите са с електромобили!
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На газ/бензин е най евтино.Разликата между цената на такъв автомобил и електричка е огромна.Разликата между цената на газта и другите горива е двойна.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Друг път бе силяк при рсзлика от 40 бона между електрокар и мъжкарско двг тая рязлика че я изплатиш след 400к км дотогава електричкъта щи е дроб и ше тряя купувяш нова айде още 100бона.На прецакалите се честито.
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    РЕНО ФЕН ( преди 1 година )
    Нещата са прости за 70л резервоар ще платиш 175лв с които ще изминеш 1300-1400км.Същите километри ще ги изминеш с електричка за около 50 лева или над 3 пъти по евтино ще ти излезе с електричка.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    Бензина е по добрата технология немците и Пиех наложиха дизела защото имат патент за него.Физиката казва че бензина е по добър
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 17: И кои точно са тези "експерти"?
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    "До 10.Тесла с батерия от 700 квтч,колко тона ще тежи?"И за какво и е на тази Тесла батерия с която да изминава 7000 км, като с 7 пъти по-малко от батерия, ще спре да зарежда еквивалента на 10 литра гориво за да измине следващите 1 000 км с 40 километра в час. 40 километра в час се изминават за 24 часа, а 10 литра няма да стигнат и на най-малкия градски автомобил, който на празен ход има разход 0,8 литра на час. Още след 12 часа 10-те литра ще са свършили при работа на място. Ефективно ДВ ...
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 1 година )
    Да бе онези които са направили 126 теста по един и същ маршрут с различни електромобили, за първи път са видели електромобил и не знаят какво да измерват. За всички електромобили са записали колко електрическа енергия са заредили по изписаното от зарядната станция и всички електромобили са зареждали на едни и същи зарядни станции. За Тесла с 1000 коня са платили 248 kWh 100км, които са изминати за 9 часа, а за toyota 302kWh, за същия маршрут изминат за 14,5 часа. Колко да е ефективна toyota?
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Въльо Иванов ( преди 1 година )
    Пълни глупости или информацията е много стара. В момента дизелови автомобили вървят по евтино от бензиновите, дизела е по скъп от бензина, а и поддръжката на дизеловия автомобил е по скъпа, така че не може да си избиеш разходите