IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.


електромобили


Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.


Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #103
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пък и като гледам колко работа имат от Еконт, за да поемат и безплатните доставки на AliExpress. Шофьорът дори не слиза от автомобила комби, а е наредил 20-30 доставки на пасажерската седалка и само ги подава през прозореца. Даже не знам китайците как успяват да ми пратят нещо което струва 5 лв от Китай през Еконт, като аз не мога да пратя в същия град през Еконт за толкова пари само за кyриерската услуга каквото и да било
  • #102
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 100 ( преди 1 година )
    Ето го още един без опит. Повече доставки не означават повече километри! Дали ще доставиш една доставка или 10 доставки в един жилищен блок, километрите си няма да пораснат кой знае колко. Районът ти е един и същ и така или иначе трябва да го обиколиш независимо дали за 10 или за 100 доставки. А знаеш ли колко часа ти трябват за да извъртиш 100 км градско? В един-единствен район? Или си мислиш, че София се обслужва от един единствен офис на Еконт, а шофьорът я обслужва цялата?
  • #101
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 98 ( преди 1 година )
    Много искам да видя как ще събереш хладилник различен от този на гост който е мраз с камера и е висок 1,20 м в електрическото berlingo. Очевидно и идея си нямаш дори като клиент от Еконт Експрес или Спиди. Големите хладилници ми ги доставят с тези бусове с които возят палетите. И за да ми е полезно мнението, когато си купувате хладилник в някоя голяма верига, проверете цената онлайн. Не рядко същия модел е със 100 лв по-евтин ако го поръчаш по интернет с 10 лв доставка. Говоря от опит!
  • #100
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Друг проблем с използването на ел. кола за доставки е следният, да кажем че в даден ден имаш много доставки, примерно покрай празници или черните петъци дето станаха модерни. Ако ти свърши тока, или трябва да седиш бая време на станция или трябва да смениш автомобила. Не съм в тази сфера и не знам какво е натоварването, но според мен е реалистичен сценарии.
  • #99
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колега, човека ти казва 100км на ден градско + каквото се наложи извънградско. Хайде чети с разбиране.
  • #98
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Еконт експрес ( преди 1 година )
    Голям си разбирач.Как мислиш измерихме 250 км реални пробег?На втория ден без зареждане, батерията се изчерпи.За доставки извън града не става.Искам да те видя как ще доставиш хладилник поръчан от емаг с малко автомобилче до клиента.Електромобила е куха технология,не може да се приложи където ти скимне.
  • #97
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При 100 км на ден, трябва да зареждаш електромобила веднъж седмично, когато направят смислени баничарки. Пък точно в града гледам че ползват малки автомобилчета а не пикапи за доставка
  • #96
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Видя ли че не казваш? Попитах те колко най-много километри се минават на седмица? Осъзнаваш ли, че сам си противоречиш, като казваш че 250 км градско с едно зареждане не ти стигат за 100 км пробег на ден.
  • #95
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Еконт експрес ( преди 1 година )
    В града стотина километра дневно.Извън града всеки ден е различно.Имаме доставки в села в различни посоки на 50 км от офиса.
  • #94
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кажи по колко километра навърташ годишно? Защото масовата теза на антиелектриците е че въртят по 1000 км на ден и 10 000 км годишно и затова нямат време за спиране за зареждане. При тебе как е положението? Колко километра въртиш на седмица?