IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци атакуват пазара в Европа с хот-хеч с динамика на суперкола

„Напомпаната“ версия XPower се завърна в гамата на MG

Британските дилъри на компанията MG започват да приемат поръчки за MG4 XPower – най-мощната версия и най-драйвърка версия на електрическия модел. Тя е разработка на китайския концерн SAIC, но е насочена за чужбина, като първо ще се предлага на пазара във Великобритания. Затова и представеният автомобил е с десен волан.


MG4 XPower


Характеристиките на електромобила с дължина 4,3 метра са наистина впечатляващи, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,8 секунди. Това се постига благодарение на задвижващата система с два електромотора, осигуряващи комбинирана мощност от 435 к.с. (стандартния MG4 е със задно предаване, като развива 190 к.с.). Слабото място на хот-хеча обаче е максималната скорост, тъй като тя е ограничена на 200 км/ч.

Разликите от стандартния модел са минимални, като в салона те се изчерпват със седалки от алкантара. Във външния вид правят впечатление уголемените спирачни дискове, ярките спирачни апарати, 18-цоловите джанти и черните контрастиращи вложки.


MG4 XPower


Основните промени са в технологиите. Освен допълнителна мощност версията XPower получава електронни имитации на диференциали между осите, система Launch Control, както и преконфигурирано шаси. MG4 XPower получава твърдо окачване с оригинални пружини и амортисьори, както и по-здрави стабилизатори.

Благодарение на 345-милиметровите спирачни дискове са необходими само 33,9 метра, за да се намали скоростта от 100 км/ч до 0. Според последните информации пробегът с едно зареждане е 385 км по цикъла WLTP. Стандартният MG4 изминава 450 км.


MG4 XPower


Цените на MG4 във Великобритания започват от 36 5000 лири за базовия модел, докато тези на хот-хеча предстои да бъдат обявени. Това ще стане при премиерата на „напомпания“ електромобил, която ще се състои на Фестивала на скоростта в Гудууд следващата седмица.


0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 и 7 ( преди 1 година )
    Ами елементарно е! Ще ти дам пример, който нищехме в съседната тема. Toyota bz3x се произвежда от китайската фирма FAW, с батерия, трансмисия силова електроника и двигатели от друг китайски производител BYD, като всяка една от компаниите си е сложила печалба. Ако този същия автомобил се произвежда в Европа от BYD, ще получат печалбите и на трите компании, но няма да произвеждат Франкенщайн от 15 различни компании, а целия автомобил ще е проектиран и произведен само от BYD.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пък продукта дори по-добър от този на стария собственик
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до 4 ( преди 1 година )
    И как точно ще предлагат по-евтин продукт като ползват същия завод и същите работници?
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 1 година )
    За 80 Хил лева трудно ще се намери нова кола, дето да прави 3.8 секунди до 100.
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Ето че и сам си си отговорил как ще стане. Китайците имат достатъчно пари за да си построят завод в Европа, а дори и да си купят на готово някоя марка барабар със заводите и работниците и. А както се вижда от Китай, не им е проблем да работят и на загуба. А това за евтината работна ръка свърши Още в края на миналия век и вече пета година средната работна заплата в Китай е по-висока от тази в България. Защо мислиш че е най-големия пазар на mercedes?
  • #3
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Единственият вариант да паднат до нивото в Китай цените е да отпаднат митата и таксите. Докато има автомобилостроене в Европа няма причина да отпаднат. Цените им в Китай са такива защото друг им е построил завода, а работниците работят за 100 долара на месец. Като трябва сами да инвестират в завод в Европа, а работниците искат по 100 евро на ден няма как да стане.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е то човек китайците започнаха да настъпват. Засега обаче още не са намерили вратичка, да предлагат автомобилите на цените каквито са в Китай или поне близки.
  • #1
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най голямата грешка на китайците е че започват да се самозабравят и да слагат цени съизмерими с тези на немските и френските. Още не са се наложили в Европа обаче цените им европейски от всякъде. Чакай ти да стане популярен тоз китайски 0тпадъk