IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци атакуват пазара в Европа с хот-хеч с динамика на суперкола

„Напомпаната“ версия XPower се завърна в гамата на MG

Британските дилъри на компанията MG започват да приемат поръчки за MG4 XPower – най-мощната версия и най-драйвърка версия на електрическия модел. Тя е разработка на китайския концерн SAIC, но е насочена за чужбина, като първо ще се предлага на пазара във Великобритания. Затова и представеният автомобил е с десен волан.


MG4 XPower


Характеристиките на електромобила с дължина 4,3 метра са наистина впечатляващи, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,8 секунди. Това се постига благодарение на задвижващата система с два електромотора, осигуряващи комбинирана мощност от 435 к.с. (стандартния MG4 е със задно предаване, като развива 190 к.с.). Слабото място на хот-хеча обаче е максималната скорост, тъй като тя е ограничена на 200 км/ч.

Разликите от стандартния модел са минимални, като в салона те се изчерпват със седалки от алкантара. Във външния вид правят впечатление уголемените спирачни дискове, ярките спирачни апарати, 18-цоловите джанти и черните контрастиращи вложки.


MG4 XPower


Основните промени са в технологиите. Освен допълнителна мощност версията XPower получава електронни имитации на диференциали между осите, система Launch Control, както и преконфигурирано шаси. MG4 XPower получава твърдо окачване с оригинални пружини и амортисьори, както и по-здрави стабилизатори.

Благодарение на 345-милиметровите спирачни дискове са необходими само 33,9 метра, за да се намали скоростта от 100 км/ч до 0. Според последните информации пробегът с едно зареждане е 385 км по цикъла WLTP. Стандартният MG4 изминава 450 км.


MG4 XPower


Цените на MG4 във Великобритания започват от 36 5000 лири за базовия модел, докато тези на хот-хеча предстои да бъдат обявени. Това ще стане при премиерата на „напомпания“ електромобил, която ще се състои на Фестивала на скоростта в Гудууд следващата седмица.


0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Цените на MG 4 стартират от
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Това не е възможно ( преди 1 година )
    Как ще струва 365 000 лири за базов модел? Май някой се опитва да направи сензация и после ще каже че е объркал с една нула... Това е непростима грешка. Вие журналистите не можете да си представите какво влияние имате върху хората и да лъжете така е престъпление!
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Перничанин ( преди 1 година )
    не варкайте да купувате сега, ще пуснат същите от завода в Мариупол на половин цена след година , две ...
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Реално ( преди 1 година )
    Динамика на суперкола има само Plaid. Конете идват при 130 и държат до над 300. Всичко останало на ток (с единични изключения) пада по очи на аутобана. Пържат се до 60-100-120, но оттам нагоре само Plaid знае как се прави.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста години карам електрически скутер, със задно предаване. В началото бяха още като подадеш газ и супер ряз, търкане на гуми и дори често пребиване. Сега им сложиха ново поколение контролери, доста по-икономични с плавно ускорение без търкане на гуми. Та попрочетох малко за контролери и мотори, ами мога да ви кажа скутера ми е по-модерен от вашите електрички, в повечето такива е пестено здраво с цел макс печалба, като почнеш от мотора през контролера и всичко!
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Тоест си очарован от бавноускоряващи автомобили, защото бързото и мигновено ускорение за 10 секунди до 100 на Кона не ти понася? Безплатен съвет - никога ама никога не се качвай в тесла, че няма да има време да ти се додрайфа, а направо ще го направиш!
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Този тип ускорение на електрическите автомобили не ми носи никакво удоволствие. Не съ споменал бензинови, които разгръщат ускорението си по съвсем друг начин. Капиш?
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Да приемем ли, че си отвратен от бързите автомобили доживот?
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Преди години с една Кона на спарк направих няколко ласитика и буквално ми стана лошо и ми се дoдрaйфа.
  • #9
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До тоя веселяк с ускорението, щом е толкова важно, взимай я. Ок ще дръпнеш 3,4 секунди, а после? Противник съм на скорости извън ограничението, но ако ще се купува кола за ускорение, кво правим с тия 200 км макс. скорост? Всеки 3.0 дизел те изкъртва.