Когато става дума за автомобилни музеи, тези на BMW, Ferrari, Mercedes и Porsche се ползват с най-голяма слава. Но не е за пренебрегване една разходка до Волфсбург, където Volkswagen, най-големият eвропейски производител, има своя впечатляваща експозиция. Разположен на площ от 5000 кв. метра, музеят излага над 130 екземпляра на марката. Включително и някои, които вероятно никога досега не сте виждали.
9 коли на Volkswagen, които не сте виждали (ГАЛЕРИЯ):
Puma Coupе, 1979
В Германия брандът Puma се асоциира на първо място с маратонки. Познавачите на VW обаче се сещат за друго. В Бразилия Puma първоначално е независим производител, който прави спортни автомобили с двутактова технология от DKW. После преминават към монтаж на VW Karmann-Ghia, след което завършват през 1974 като VW Brasilia.
Тази Puma GT идва от най-успешната 1979 година (над 3500 произведени автомобила). Елегантният корпус е изработен от пластмаса, задвижването с 50 к.с. идва от Beetle. След края на модела Ford откупува името Puma за своя малък спортен автомобил през 1995.
В Германия брандът Puma се асоциира на първо място с маратонки. Познавачите на VW обаче се сещат за друго. В Бразилия Puma първоначално е независим производител, който прави спортни автомобили с двутактова технология от DKW. После преминават към монтаж на VW Karmann-Ghia, след което завършват през 1974 като VW Brasilia.
Тази Puma GT идва от най-успешната 1979 година (над 3500 произведени автомобила). Елегантният корпус е изработен от пластмаса, задвижването с 50 к.с. идва от Beetle. След края на модела Ford откупува името Puma за своя малък спортен автомобил през 1995.


2