fallback

Батерията на китайски електромобил падна на пътя

Инцидентът идеално пасва на слогана на производителя – да отделим колата от електричестото (ВИДЕО)

Китайското изцяло електрическо превозно средство,известно като Cao Cao 60, беше заснето околовръстен път в Чънду, провинция Съчуан, след като загуби своята високоволтова батерия по време на движение, съобщава CarNewsChina.

Краткото видео показва, че бялото EV е спряло на 20-ина метра, след като е загубило основния си източник на енергия. Няма пожар и никакви щети, но цялата история е доста иронична, защото Cao Cao 60, който дебютира през март, е проектиран от китайския автомобилен гигант Geely (той притежава Volvo и Polestar) с идеята за смяна на батериите, а не с тяхното зареждане. Цялата процедура, според производителя, отнема само 60 секунди.

Освен това, лозунгът на Geely за нейния бизнес-модел за смяна на батерии е „разделяне на автомобила и електричеството“, което пасва идеално тази конкретна ситуация. Все пак трябва да се уточни, че това е единичен случай и не може да се говори за компрометиране на превозното средство0 или на системата за смяна на батериите.

Моделът Cao Cao 60 дебютира на 30 март като първото превозно средство на Cao Cao Auto, насочено към шофьори, които изкарват прехраната си, работейки за Cao Cao Mobility. Това е компанията на Geely, занимаваща се с превози. CarNewsChina съобщава, че електромобилът струва около 17 500 долара, като се предлага само на бизнес-клиенти. Неговият пробег е 415 км по китайския стандарт CLTC.

fallback
  • #14
    Бакшиша ( преди 1 година )
    Зареждам всеки ден.Допълвам резервоара всеки ден.Кога да зареждам батерията,кога да работя?
  • #13
    До 7 ( преди 1 година )
    Забравих да спомена една малка подробност. Зареждат по 30 лв гориво на месец но постоянно говорят за пълнене на резервоара. Очевидно резервоарът им се пълни с 30 лв и си представи по колко километра въртят годишно. На практика ще трябва да зареждат батерията шест пъти в годината!
  • #12
    Гост ( преди 1 година )
    До 4.Когато става въпрос за цена,винаги зареждаш на нощна тарифа в гаража,без да споменаваш времето за зареждане.Когато става въпрос за голям пробег,минаваш на бърза зарядна без да споменаваш цената.Когато както дойде.
  • #11
    До долния ( преди 1 година )
    За да заредя тия 600квтч на тесла ми теябвят 6 зареждания а с двг само едно.Тоест аз ще ги мина с двг на веднъж а ти никога щото ще си умрял след 4-тото зареждане.
  • #10
    До 7 ( преди 1 година )
    Това 30 000 км на денонощие без спиране са слаба работа за антиелектриците. Карат по толкова когато почиват иначе минават по повече!
  • #9
    Абе долен ( преди 1 година )
    С 600 киловатчаса една Тесла с 1000 коня ще мине около 3 000 км. Твоята кола колко коня е и колко километра ще минеш със същата енергия?
  • #8
    До долния ( преди 1 година )
    Пълниш го колкото караш повече караш пояече пълниш елементарна права проп в 6кл явно и там не си стигнал.Ако я оставиш пред блока пак не става батерията се разрежда а в моя резервоар имам 600квтч енергия по всяйо време константно
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    30 000 км са почти една обиколна на Земята. Всеки ден ли ги караш (разбира се, без нито една почивка за тоалетна)?
  • #6
    Абе долен ( преди 1 година )
    По колко пъти в годината го пълниш този резервоар? Имаш максимум 8 до 10 зареждания една година. Тоест зареждаш веднъж на 40 дни. Единствената ти разлика ако караш автомобил е че ще трябва да зареждаш 2,5 пъти по-често. Тоест два пъти месечно. Е колко да е голяма разликата? Повечето притежатели на електромобили по навик си ги зареждат всяка нощ, въпреки че ще е достатъчно веднъж седмично, защото въобще не ги бърка че ще изгубят по 5 секунди сутрин и вечер, а всяка сутрин са заредени "догоре"
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако 1 000 км са 40 минути зареждане, за 25 часа ще заредиш 30 000 км.
fallback
Последни