fallback

Батерията на китайски електромобил падна на пътя

Инцидентът идеално пасва на слогана на производителя – да отделим колата от електричестото (ВИДЕО)

Китайското изцяло електрическо превозно средство,известно като Cao Cao 60, беше заснето околовръстен път в Чънду, провинция Съчуан, след като загуби своята високоволтова батерия по време на движение, съобщава CarNewsChina.

Краткото видео показва, че бялото EV е спряло на 20-ина метра, след като е загубило основния си източник на енергия. Няма пожар и никакви щети, но цялата история е доста иронична, защото Cao Cao 60, който дебютира през март, е проектиран от китайския автомобилен гигант Geely (той притежава Volvo и Polestar) с идеята за смяна на батериите, а не с тяхното зареждане. Цялата процедура, според производителя, отнема само 60 секунди.

Освен това, лозунгът на Geely за нейния бизнес-модел за смяна на батерии е „разделяне на автомобила и електричеството“, което пасва идеално тази конкретна ситуация. Все пак трябва да се уточни, че това е единичен случай и не може да се говори за компрометиране на превозното средство0 или на системата за смяна на батериите.

Моделът Cao Cao 60 дебютира на 30 март като първото превозно средство на Cao Cao Auto, насочено към шофьори, които изкарват прехраната си, работейки за Cao Cao Mobility. Това е компанията на Geely, занимаваща се с превози. CarNewsChina съобщава, че електромобилът струва около 17 500 долара, като се предлага само на бизнес-клиенти. Неговият пробег е 415 км по китайския стандарт CLTC.

fallback
  • #4
    Копи пейст ( преди 1 година )
    Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    За един зареден резервоар на двг ще трябва да заредя 2.5 пъти батерията и да изгубя 25 часа в зареждане за да измина същото разстояние срещу 5 минути чакане за да напълня резервоара на колата с двг
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето един идеален бизнес модел задоволяващ нуждите на антиелектриците, които държат да ходят на специално място да зареждат и държат зареждането да става за пет минути, защото така са свикнали и да плащат по много за зареждане. Зареждане за 10 секунди на паркомястото пред работното място или пред блока не ги устройва. Хем им се решава и проблема, че трябва да сменят батерии на всеки половин-един милион километра, защото на цената на една батерия могат да си купят гориво за 150 000 км.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Bye bye battery ..
fallback
Последни