fallback

Пет непобедими мита за газовите уредби

Една от всеки осем коли в България е на газ, но въпреки това погрешните схващания за АГУ си остават

Един от всеки осем автомобила по българските пътища се задвижва не с бензин или дизел, а с пропан-бутан. Монтирането на газова уредба не само намалява разходите на собственика за зареждане, но и понижава някои от вредните емисии (за сметка на други, уви). Но въпреки голямата популярност на АГУ, немалко хора все още имат твърде погрешни представи за някои страни на технологията. Нека споменем пет мита за газовите уредби, които можете да чуете често, но в които няма почти нищо вярно.              Пет мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

        

 

 

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизела е по-предпочитан на старо най-често заради това, че на Запад гледат да се отърват от тях заради здравето на хората и ги продават на по-ниска цена. Ако бензинова кола е малко по-скъпа на старо то с газовото разликата става значителна и почти няма избиване спрямо дизел но ест е относително и според случая и модела..
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Във всеки случай най-евтиния начин автопарка да стане по-чист (не като въглероден диоксид а другите по-вредни за човека частици..) е да се стимулират старите коли на газ пред тези на дизел защото разликата е голяма и така биха се спасили много животи и биха се спестили много болести на хората. Пиша въпреки, че в момента не съм на газ но е похвално ако някого избере газ през дизел не само заради разхода който е почти същия особено ако инвестицията е по-голяма а и заради обществената отговорност..
  • #16
    Реалист ( преди 1 година )
    На газ кара някой, който няма пари да си позволи съответния автомобил! Като не може да си позволиш гориво, нови гуми и адекватна поддръжка с оригинални части за автомобила, е по-добре да се насочиш към по-малък и евтин автомобил, който ще е по джоба ти!
  • #15
    Бай Спас ( преди 1 година )
    Зафирата съм я взел на 130 х, преди 10 г, сега е на 280. Само на пропан бутан. Не съм имал проблем с клапаните.За икономическата страна - стигал съм и 7 ст. на км, сега е 10.Между другото, в ръководството изрично е казано, че на CNG може , на LPG не. Отгоре на всичкото е на плочка, не е инжекцион.
  • #14
    Шано ( преди 1 година )
    Калъфи,ми сметнете инвестиция АГУ,смяна клапани, постоянно настройки,теглете чертата и кога ще избиете масрафа бе скъсаняци
  • #13
    Хуйдай Соната ( преди 1 година )
    Мит номер 4 - имам автомобил само на газ, фабрично без бензин, води се газово устройства 5 поколение или газ течна фаза ...
  • #12
    до 11 ( преди 1 година )
    12.6% са на газ
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълни глупости са и това с разхода. Ако се сложи обд компютър настройките са толкова перфектни, че разхода на бензин и газ е с разлика от под литър и върви едно към едно, особено ако майстора е читав и сложи малко по-големи инжектори, тогава вървенето на газ е по-добро дори и разхода не се променя.
  • #10
    Хм ( преди 1 година )
    Всяка осма кола на газ? По-скоро всяка четвърта, да не е и трета.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Колко е пробега с едно зареждане?
fallback
Последни