fallback

Пет непобедими мита за газовите уредби

Една от всеки осем коли в България е на газ, но въпреки това погрешните схващания за АГУ си остават

Един от всеки осем автомобила по българските пътища се задвижва не с бензин или дизел, а с пропан-бутан. Монтирането на газова уредба не само намалява разходите на собственика за зареждане, но и понижава някои от вредните емисии (за сметка на други, уви). Но въпреки голямата популярност на АГУ, немалко хора все още имат твърде погрешни представи за някои страни на технологията. Нека споменем пет мита за газовите уредби, които можете да чуете често, но в които няма почти нищо вярно.              Пет мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

        

 

 

fallback
  • #38
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Интересно е кога ще се спират от движение дизелите, които пушат като индийски трактори?
  • #37
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Смених бутилката преди 1 седмица, защото беше 10 годишна. Правил съм ремонт и на клапани, но след 80 000км. Имам японска кола със система за предпазване на клапаните, уж. Редовно гледам на колко секунди капе. Това е досадно, но..... Извънградско 250км, от които 100 на магистрала със 130 - 7,8 литра на същата колонка. 16лв и нещо платих с някаква малка отстъпка. Всеки ремонт се избива скоро. Като газта беше 1 и нещо, а бензина със 50ст по-скъп карах само на бензин, но сега цената е 3 пъти!!!
  • #36
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Пълни глупости написани от някой, който никога не е имал кола с газова уредба. Толкова дори се е вживял, че е написал глупоста, че пробега не бил по-голям. Абе писарушке, има се предвид пробега, като напълниш резервоара с бензин и бутилката с газ. Така колата в много случаи прави над 1000 км. пробег с двата резервоара. Реглажа на клапаните се прави по книжка на колата на колкото км. дават да се прави на бензин. Не се променя. Единственото вярно е че не всяка кола е удачно да се направи на газ.
  • #35
    Тия па ( преди 10 месеца )
    Има добавки който пазят клапаните превантивно,ама и тва им се види скъпо на некой скръндзи.
  • #34
    Вал ( преди 10 месеца )
    Имам дизел, доста икономичен, средно харчи 4.5- 5л/100, но пак всичко зависи от скоростта и от пътя. С газ, наистина е малко по- евтино, ако се кара на дълъг пътно постоянното гниене на изпускателната система и изгарянето на около 80000км на по-тънките клапани при някой модели коли, си е малко неприятно. Сярата в "нашата" газ е в повече и образува сярна киселина, заедно с влагата, която се отделя при изгарянето на газта. Ауспуха е аут за 3 год. макс.Затова се отказах и си карам новия дизел.
  • #33
    tareк ( преди 10 месеца )
    Шано успявал ли си някога да се гмурнеш в морето с тази глава пълна с въздух? Предполагам ти служи за шамандура.Две газови съм монтирал на моята кола и инвестицията я избивам за месец макс два.Ти ако си *** и минаваш 200-300 км. на месец аз минавам по няколко хиляди!
  • #32
    анонимен ( преди 10 месеца )
    БМВ Е60 фейслифт, не става на газ!
  • #31
    Бунтата ( преди 10 месеца )
    Това според мен е пак някаква простотия на медийте поръчано от някой,на когото му е казано от министри или подобни простаци!!Ама и вие сте големи професори
  • #30
    Танев ( преди 10 месеца )
    2012г.- монтираха ми газова BRC на Мерц С180 . Тази пролет смених бутилката и обслужиха енжекциона , за първи път. Реглаж на 10000 км ? Ала бала. Единствено за тези години съм сменял на 12 - 15 хл. Филтрите за течна и газова фаза ! И това е . Изминал съм над 230 Хил. без проблем!
  • #29
    джони ( преди 10 месеца )
    От над 20 год. карам коли на газ, за какви клапани ми говорите. Единствено смяна филтър течна и газова фаза, и елементарна профилактика на изпарител.
fallback
Последни