fallback

Пет непобедими мита за газовите уредби

Една от всеки осем коли в България е на газ, но въпреки това погрешните схващания за АГУ си остават

Един от всеки осем автомобила по българските пътища се задвижва не с бензин или дизел, а с пропан-бутан. Монтирането на газова уредба не само намалява разходите на собственика за зареждане, но и понижава някои от вредните емисии (за сметка на други, уви). Но въпреки голямата популярност на АГУ, немалко хора все още имат твърде погрешни представи за някои страни на технологията. Нека споменем пет мита за газовите уредби, които можете да чуете често, но в които няма почти нищо вярно.              Пет мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

        

 

 

fallback
  • #48
    До 47 ( преди 9 месеца )
    То и газта и бензина и дизела общо взето са от Лукойл.
  • #47
    Случайно минаващ ( преди 9 месеца )
    Но ако трябва да съм честен - яд ме е, че не си взех би-турбо бензин директен инжекцион и да му сложа газова и на него. Не ме кефи да пълня гушите на руснаците от Лукойл. А за избиването на първоначално капиталовложение - става горе-долу за 30к км., ако зареждате обикновен 95 и за около 20к км. ако карате на 100 октана. При директен инжекцион добавяте едни 10-15% повече километри за избиването, т.к. си има постоянен разход на 10-15% бензин освен газта, за да предпазва бензиновите инжектори.
  • #46
    Слуайно минаващ ( преди 9 месеца )
    Четири немски автомобила съм имал на газ с общ пробег над 500к км. Нито един път не съм имал проблеми с клапани (или каквото и да било друго свързано с АГУ), не се е налагало реглаж (хидравлични повдигачи). Имал съм обикновено АГУ (плочка), както и газов инжекцион с ОБД компютър. В момента градският ми автомобил е атмосферка на газ, а извънградският е нов дизел. Е разликата в цената на километър е от Земята до небето. Но и новият би-турбо дизел си има предимства - огромният въртящ момент.
  • #45
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Аз пък си карам на дизел и не се занимавам с глупости. Първата ми кола беше бензин с монтирано АГУ от Италия. Баси ядовете все нещо не и харесваше и прекъсваше и на бензин и на газ. Който ще смяна 8 или 15 лв на 100км да се вози на градския транспорт. На мен не ми пука
  • #44
    Малкия ( преди 9 месеца )
    Има ли шанс да се чуем с автора на статията, за да му обясня какви глупости е написал?
  • #43
    до долния ( преди 10 месеца )
    Питай немчугите нали се хвалят с дизеловото им недоразумение
  • #42
    ЗАЩОТО ( преди 10 месеца )
    Такситата купуват нов Хюндай, слагат му газ и минават 800 хил. км. И двигателят вътре е като вилица лъснат. Защото след тока, най-чистият транспорт е на газ. Защото САМО газокари са разрешени в полузатворени складове с хора. Защото в България всичко живо мина на бракувани дизели. Защото България е трета страна в света по смъртност от мръсен въздух, по официални данни София е столицата с най-мръсен въздух в Европа, а СЗО определя въздуха в София като опасен. Дизел градско е мазoхизъм и cадизъм.
  • #41
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Защо за скраб бе колега? Че тя не е толкова стара. Моята Астра Ф 1998 г. още е в движение и се кара. Продадох я на познат, който не я спира. Единствените ядове са ламарините, че гният яко, но при навремено кърпене и обработка с антикорозионни препарати, грундове и бои, процесите се забавят значително. Колата я продадох на над 300 к км. Сега на колко е не зная, но вероятно е над 400к. С обикновена газова уредба е и двигателя не е отварян и нищо не е правено по него. Никакви клапани, никаквибутала
  • #40
    Аз ( преди 10 месеца )
    А това със смяната на бутилката на 10г е поредната бг глупост . Имах Астра 2006 на газ , миналата година отиде на скраб никога не са се интересували от бутилката. Говоря за Англия, и уредбата бе закона вписана в талона .
  • #39
    1 ( преди 10 месеца )
    Кой *** е писал тази статия.Досега не съм срещал човек,който не само да вярва,но и да споменава тези глупости.
fallback
Последни