fallback

Новата Toyota C-HR дебютира като хибрид с 223 конски сили

Кросоувърът обещава електрически пробег от 66 километра

През декември 2022 г. Toyota подсказа какво ще представлява второто поколение C-HR, като представи концепцията Prologue. Сега идва време да се запознаем със серийния модел - той приема различен дизайн, без да губи функционалността на своя предшественик, който се оказа популярен в претъпкания сегмент на малки кросоувъри. Неговият заместник е разработен и проектиран в Европа, където също ще се произвежда.

Новата C-HR има профил на „супер-купе“, получава 20-цолови джанти, както и двуцветна боя на каросерията. Промените са направени не само заради по-атрактивен дизайн и подобрена аеродинамика, но и за да се интегрират по-добре камерите, сензорите и устройствата за измиване на фаровете.

По отношение на размерите, новият модел е дълъг 4360 мм, широк е 1830 мм и е висок 1558 мм или 1564 мм в зависимост от версията. Междуосието на кросоувъра достига 2640 мм, като това помага за постигане на по-голяма вътрешно пространство.

В салона има 12,3-инчов напълно цифров инструментален панел, съединен със сензорен екран със същия размер. По-луксозните версии получават head-up дисплей, 64-цветно амбиентно осветление, панорамен покрив и звукова система JBL. За разлика от други марки, Toyota не е готова да се откаже от бутоните за често използвани функции, въпреки че екраните стават все по-големи с всяко поколение на нов автомобил. Червените акценти и логото GR са съчетани със спортните акценти отвън.

Както се очаква, новият C-HR ще се предлага в Европа изключително като хибрид. В случая 1.8-литровият агрегат и 2.0-литровият plug-in хибрид се предлагат само с предно задвижване, докато 2.0-литровият хибриден вариант може да бъде закупен с предлагано като опция AWD. По отношение на мощността, базовият 1,8-литров агрегат осигурява комбинирана мощност от 140 к.с., следван от 2,0-литровия със 198 к.с. (145 kW) и PHEV с 223 к.с.

Базовият модел с 1,8-литров хибриден задвижващ механизъм ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. 2,0-литровият модел с FWD се нуждае от 8,1 секунди или от 7,9 секунди при варианта с AWD. И двата 2.0-литрови хибридни модела могат да развиват 180 км/ч. Що се отнася до PHEV, той вдига 100 км/ч от място за 7,4 секунди. Пробегът само на ток е 66 км.

Toyota вече приема онлайн-резервации в Европа, където първо ще се появи версиите GR Sport Premiere Edition и High Premiere Edition, като втората предлага собствен набор от функции.

Още снимки на новата Toyota C-HR - вижте в галерията:

fallback
  • #49
    анонимен ( преди 1 година )
    Попитай онзи който го предложи като алтернатива на Тесла модел 3
  • #48
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо някой би си купил форд пума, като може да си купи Toyota C-HR???
  • #47
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако искаш да ти дам пример как някой си е купил mercedes eqs за да ходи на училище с него на 5 км всеки ден и зарежда на бързи зарядни станции и затова няма как да му излезе сметката? Нали точно затова са тези два примера как в единия случай дори да си купиш автомобил за 1000 лв, ти излиза по-евтино да се возиш с такси, но при 300 км пробег на ден и зареждане в къщи, Престиж както време така и пари. Само от спестеното за пет години можеш да си купиш чисто нов ford puma
  • #46
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесларска,защо удобно смяташ само на нощна?Я смятай на левче на бърза зарядна.
  • #45
    До 41 ( преди 1 година )
    10 секунди както за 5 така и за 500км пробег на ден. Прибираш се вечер и за 5 секунди включваш кабела, а всяка сутрин те чака напълно заредена батерия. Изключваш за още 5 секунди. И така всеки работен ден отез който минаваш 300км. 260 дни - 44 минути на година. Форда минава на хартия 600км с едно зареждане и дори теоретично зареждаш всеки ден по 5 минути. 1300 минути на година, което е общо 22 часа или почти цели 3 работни дни прекарани на бензиноколонката, за което плащаш 12 000лв повече!
  • #44
    До 43 ( преди 1 година )
    Но пък по евтиния Модел 3 минава 1000км за 9:15 часа. Ти за колко най-бързо ги минаваш и колко често? Плъгина колко голяма батерия има?
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    До 39: Модел У в теста на Бьорн даде 9:45 за 1000 км. Тоя хибрид ще го бие с повече от час без да се напъва дори. И да, в града плъгин верията харчи по-малко и то само ток, защото е 500 кг по-лек от минимум 2-тонните електромобили клас кросоувър.
  • #42
    Тойота ( преди 1 година )
    Много красива кола, както и първата генерация. На критиците ще кажа: гроздето е кисело.
  • #41
    10 секунди??? ( преди 1 година )
    Я този с 10-те секунди зареждане за 300 км пробег да каже на какви субстанции е... Кога и как точно зареждаш батерията за 10 секунди с 300 км пробег??? И още нещо - не че съм фен на фордовете, ама ако е хибрид - на празен ход харчи точно 0 л/100 км, както всички нормални хибриди.
  • #40
    До 39 ( преди 1 година )
    Е, има начин но е незаконен - да се кара над ограничението
fallback
Последни