fallback

Новата Toyota C-HR дебютира като хибрид с 223 конски сили

Кросоувърът обещава електрически пробег от 66 километра

През декември 2022 г. Toyota подсказа какво ще представлява второто поколение C-HR, като представи концепцията Prologue. Сега идва време да се запознаем със серийния модел - той приема различен дизайн, без да губи функционалността на своя предшественик, който се оказа популярен в претъпкания сегмент на малки кросоувъри. Неговият заместник е разработен и проектиран в Европа, където също ще се произвежда.

Новата C-HR има профил на „супер-купе“, получава 20-цолови джанти, както и двуцветна боя на каросерията. Промените са направени не само заради по-атрактивен дизайн и подобрена аеродинамика, но и за да се интегрират по-добре камерите, сензорите и устройствата за измиване на фаровете.

По отношение на размерите, новият модел е дълъг 4360 мм, широк е 1830 мм и е висок 1558 мм или 1564 мм в зависимост от версията. Междуосието на кросоувъра достига 2640 мм, като това помага за постигане на по-голяма вътрешно пространство.

В салона има 12,3-инчов напълно цифров инструментален панел, съединен със сензорен екран със същия размер. По-луксозните версии получават head-up дисплей, 64-цветно амбиентно осветление, панорамен покрив и звукова система JBL. За разлика от други марки, Toyota не е готова да се откаже от бутоните за често използвани функции, въпреки че екраните стават все по-големи с всяко поколение на нов автомобил. Червените акценти и логото GR са съчетани със спортните акценти отвън.

Както се очаква, новият C-HR ще се предлага в Европа изключително като хибрид. В случая 1.8-литровият агрегат и 2.0-литровият plug-in хибрид се предлагат само с предно задвижване, докато 2.0-литровият хибриден вариант може да бъде закупен с предлагано като опция AWD. По отношение на мощността, базовият 1,8-литров агрегат осигурява комбинирана мощност от 140 к.с., следван от 2,0-литровия със 198 к.с. (145 kW) и PHEV с 223 к.с.

Базовият модел с 1,8-литров хибриден задвижващ механизъм ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. 2,0-литровият модел с FWD се нуждае от 8,1 секунди или от 7,9 секунди при варианта с AWD. И двата 2.0-литрови хибридни модела могат да развиват 180 км/ч. Що се отнася до PHEV, той вдига 100 км/ч от място за 7,4 секунди. Пробегът само на ток е 66 км.

Toyota вече приема онлайн-резервации в Европа, където първо ще се появи версиите GR Sport Premiere Edition и High Premiere Edition, като втората предлага собствен набор от функции.

Още снимки на новата Toyota C-HR - вижте в галерията:

fallback
  • #29
    Я пак по-бавно ( преди 1 година )
    Че нещо ти се губи мисълта? Вече ти сметнах, че съседът ти за 78 хиляди километра ще си изгуби 2600 секунди за зареждане. Ти колко секунди ще изгубиш, за да заредиш 40-литровия си резервоар на форда за да изминеш 78 000 км? Ако приемем, че всеки път ти свършва горивото, защото само тогава можеш да минеш 600 км с един резервоар, вместо 260 пъти ще заредиш 130 пъти в годината, по пет минути са 650 минути. Сега остана да провериш дали са повече или по-малко от 2600 секунди? Можеш ли?
  • #28
    до долния ( преди 1 година )
    Има огромно значение пробега.Повече пробег по малко зареждане на зареждане по 10 часа ако имам с 900км по голям пробег това са 2 пъти почти повече.Тоест аз за едно зареждане от 5 минути имам същия пробег както ти при 3 зареждания от по 10 часа тоест 30 часа общо 30 часа са 300 лева при 10 лева на час ставка.Тоест не само си загубил 20-30 бона при покупката а ми губиш на едно зареждане на моята кола 145лева Тоест ако аз зареждам за 175лв чисто двг а ти за 20 лева всъщност аз печеля 145 лева.
  • #27
    Абе долен ( преди 1 година )
    Така ли не разбра че пробега в случая няма значение, защото няма абсолютно ама абсолютно ама абсолютно никакво значение дали ще зареждаш веднъж на три или веднъж на четири месеца. Я кажи за съседа който зарежда всеки ден и му отнема 10 секунди за зареждане на всеки 300км? Дали му е огромен проблем, след като тези 300 км му струват 7 лв? Дали му е проблем че за година за 260 работни дни ще си изгуби 2600 секунди и ще изхарчи 1800 лв за да зареди 260 пъти? С ДВГ за колко време и колко пари?
  • #26
    до долния ( преди 1 година )
    Точно така долен с един 70л резервоар на конвенционален двг ще изминавам на зареждане с 900км повече правилно си ме разбрал а с 40л хайбрид танк ще минавам 600км на зареждане срешу 500км или със 100км повече от теслата и няма да губя 50 години за да изплащам разликата.
  • #25
    Абе долен ( преди 1 година )
    Я сега да вземеш да сметнеш и на онзи твой съсед дето за 20 години докато ти навъртиш 78 хиляди километра на твоя автомобил, той ще сменил три тесли, защото върти по 78 хиляди километра на година, а не на 20 години. На него дали ще му излезе сметката всеки работен ден да върти по 300 км заредени на нощна тарифа! Тоест на ден да върти колкото ти за два месеца? А на седмица ако иде някъде през уикенда да е навъртял повече отколкото ти въртиш на година? Този ще се побърка да зарежда!
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Да уточним. Зареждаш 40 литров резервоар веднъж на четири месеца и минаваш по 150 км на месец и затова няма да си купиш електромобил защото ще трябва да го зареждаш веднъж на три месеца. Това е най-разумния довод който съм чувал И наистина ще откаже абсолютно всеки един *** който е тръгнал да си купи електромобил. Добре че се появи ти великият мислител за да измислиш тази най-велика опорка на антиелектриците с която да отказвате всеки пожелал да си купи електромобил. Да живей долния!
  • #23
    до долния ( преди 1 година )
    Предимсвтото ми съм го посочил за един месец изминавам с над 100км повече без нужда от презареждане.Друго предимство че няма да си избивам парите 50 години малко ли са.Освен това в резервоата имам съхранена с до 6 пъти повече енергия която си е там а не се губи при стоене.Сиреч когато си искам си паля колата с някоя съученичка и отиваме на хижа а не като да не съм я пипал 1 седмица и опа ми то на 1/3та капаситет и оная ми плеска шамар и бега.Малко ли са ти тия предимства
  • #22
    Абе долен ( преди 1 година )
    И пак залагаш на бита карта. Един литър гориво има 10 киловатчаса енергия и струва 2,50. Тоест 25 стотинки за киловатчас. Нощната енергия е 14 стотинки за киловатчас. Това че изминаваш 100 км за 80 киловат часа по 25 стотинки с бензинов автомобил 90 коня, какво предимство ти дава пред това да изминеш същите 100 км с електромобил 1000 коня с 20 киловатчаса по 14 стотинки? При шофиране градско дори харчи по-малко въпреки 1000-та коня и ще мине повече километри отколкото ти с един резервоар
  • #21
    Абе долен ( преди 1 година )
    И двата чисто нови автомобила си имат разходи и нито един не е подходящ за ученици със 150 км месечен пробег който зареждат веднъж на четири месеца резервоара или по-скоро по 15 лв на месец. За такива хора въобще не може да се говори за икономия от притежания на какъвто и да е автомобил защото това им е разход. Хайде сега отивай да четеш статиите за новия RAM и обяснявай на ученичките, че ще си го купиш като пораснеш.
  • #20
    До долните ( преди 1 година )
    Електрокучкарите грешат фундаментално.Електричките започват от Новият Рам нагоре тесли те са долу експериментални коли които не се доказаха.Няма как с капацитет 100квтч ел енергия да се противопоставиш на 600квтч в 70л резервоар или 400квтч в 40л.На този етап ел карите са това недодялани.Когато има серйина електричка с капасити 300-350квтч тогава елате да говорим.Сега нещата са ясни и не в полза на щепсела
fallback
Последни