fallback

Новата Toyota C-HR дебютира като хибрид с 223 конски сили

Кросоувърът обещава електрически пробег от 66 километра

През декември 2022 г. Toyota подсказа какво ще представлява второто поколение C-HR, като представи концепцията Prologue. Сега идва време да се запознаем със серийния модел - той приема различен дизайн, без да губи функционалността на своя предшественик, който се оказа популярен в претъпкания сегмент на малки кросоувъри. Неговият заместник е разработен и проектиран в Европа, където също ще се произвежда.

Новата C-HR има профил на „супер-купе“, получава 20-цолови джанти, както и двуцветна боя на каросерията. Промените са направени не само заради по-атрактивен дизайн и подобрена аеродинамика, но и за да се интегрират по-добре камерите, сензорите и устройствата за измиване на фаровете.

По отношение на размерите, новият модел е дълъг 4360 мм, широк е 1830 мм и е висок 1558 мм или 1564 мм в зависимост от версията. Междуосието на кросоувъра достига 2640 мм, като това помага за постигане на по-голяма вътрешно пространство.

В салона има 12,3-инчов напълно цифров инструментален панел, съединен със сензорен екран със същия размер. По-луксозните версии получават head-up дисплей, 64-цветно амбиентно осветление, панорамен покрив и звукова система JBL. За разлика от други марки, Toyota не е готова да се откаже от бутоните за често използвани функции, въпреки че екраните стават все по-големи с всяко поколение на нов автомобил. Червените акценти и логото GR са съчетани със спортните акценти отвън.

Както се очаква, новият C-HR ще се предлага в Европа изключително като хибрид. В случая 1.8-литровият агрегат и 2.0-литровият plug-in хибрид се предлагат само с предно задвижване, докато 2.0-литровият хибриден вариант може да бъде закупен с предлагано като опция AWD. По отношение на мощността, базовият 1,8-литров агрегат осигурява комбинирана мощност от 140 к.с., следван от 2,0-литровия със 198 к.с. (145 kW) и PHEV с 223 к.с.

Базовият модел с 1,8-литров хибриден задвижващ механизъм ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. 2,0-литровият модел с FWD се нуждае от 8,1 секунди или от 7,9 секунди при варианта с AWD. И двата 2.0-литрови хибридни модела могат да развиват 180 км/ч. Що се отнася до PHEV, той вдига 100 км/ч от място за 7,4 секунди. Пробегът само на ток е 66 км.

Toyota вече приема онлайн-резервации в Европа, където първо ще се появи версиите GR Sport Premiere Edition и High Premiere Edition, като втората предлага собствен набор от функции.

Още снимки на новата Toyota C-HR - вижте в галерията:

fallback
  • #39
    До 38 ( преди 1 година )
    Вярно е че в града харчи по-малко ток от електромобил, като добавим и разхода от около 3 л на 100 към тока. А иначе по онзи маршрут по който редовно правят тестове за колко се минават 1 000 км с различни автомобили, вече изтриха хибридния автомобил, който уж беше за сравнение защото вече е по-бавен от електромобилите. Той измина разстоянието за 9 часа, а с тесла се минава за 8 часа и 55 минути. Няма шанс да се подобри този рекорд с цял час, защото спирането за зареждане е само 40 минути.
  • #38
    Хибридният ( преди 1 година )
    Чудесен автомобил - в града харчи по-малко ток от електромобил, на 1000 км пристига час по-рано. И най-важното - след 30 години ще повтори занятието без проблем.
  • #37
    Абе долен ( преди 1 година )
    Спри да говориш за КПД и да сменяш темата. Дай да говорим за време за зареждане и пари, че май теслата спестява по 10 000 лв годишно на съседа ти в сравнение с това да си купи много по-малък, много по маломощен и много по-невзрачен автомобил като ford puma и още на третата година теслата ще му излезе по-евтино от ford а? А на петата шестата година ще е спестил повече пари отколкото струва целия ford а не само за разликата. А освен това ще е спестил няколко работни дни висене по бензиноколонките
  • #36
    до долния ( преди 1 година )
    Както казах какво да говорим повече 30%кпд на двг ако говорим за тоз Форд прословут но можеш да вземеш на нм Хонда Рено е тек и тн. За 42л резервоар имаш 113.4 квтч енергия към колелата към тях добави 0.5квч батерия ъ станаха 114квтч към колелата енергиен еквивалент с теслаТа е 100квтч към гумите какво наистина да говорим повече.
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    Само се чудя кой предизвиква гадене по-бързо - новият или старият. Май отива към равенство.
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    2,5 т Тесла модел s със 700 коня и два двигателя постави рекорд на Гинес като измина 1078 км с 98kWh с 40 км в час. До колелата са стигнали максимум 70 kWh. Тоест при 35% КПД онзи Форд трябва да изхарчи 200 kWh за да извърши същата работа. Това е еквивалентът на 20 литра гориво. Но това няма как да се случи в реалността, защото дори без да помръдне при работа на празен ход двигателя ще изхарчи повече от 20 l за 27 часа. Можеш само да мечтаеш за 35% КПД градско!
  • #33
    Абе долен ( преди 1 година )
    Какви кпд-та какви глупости? Форда с 40 л резервоар минава 600 км и ти с твоя смешен пробег от 15 километра на ден само за 5 500 км на година, ще трябва да заредиш поне 10 пъти като всеки път си в дълбока резерва при зареждане, което са 50 минути на годината, а твоя съсед ще си изгуби 2600 секунди за 260 зареждания, което понеже не можеш да смяташ са 44 минути. Успокоителното е че ти ще дадеш само 963 лв, а той два пъти повече пари 1800 лв. Хайде сега кажи кой от двамата е на сметка!
  • #32
    Ехааааа ( преди 1 година )
    "Тоест аз за едно зареждане от 5 минути имам същия пробег както ти при 3 зареждания от по 10 часа тоест 30 часа общо 30 часа са 300 лева при 10 лева на час ставка." Брат ти си гений! Я кажи къде я намери тази работа дето ти плащат по 10 лв за всеки час в който спиш вкъщи. Искам и аз да се запиша и ще спя по цял ден, а с изкараните 150 лв за 15 часа сън, всяка нощ ще съм по баровете. Life is life, ла ла ла ла ла!
  • #31
    До долния ( преди 1 година )
    Няма какво да говорим елементарна сметка при 35% кпд на двг а то е повече 35% от 600квтч в 70л резервоар са 210квтч енергия подавана към колата кпд на ел двг е над 90% но дори 100-те квтч енергиен еквивалент подаден към колелата пак са над два пъти по малко въпреки топлинните и тн загуби при двг.Темата по нататък става безпредметна а аз съм прав.Айде чао и Хубав ти ден!
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    За парите вече си ги сметнал - 70 литра за 175 лв с които изминаваш 1000 км, защото форда харчи 7 на 100 в реалността. Аз проверих, можеш да провериш и ти. На магистрала даже харчи повече. Тоест за 78 000 км, ще изхарчиш 13 650 лв на година само за горивото. Хайде сега сложи и парите за 5 смени на масло и времето в сервиза към онези предишните изгубени 650 минути за зареждането. Можеш ли сам да сметнеш колко пари и време щеше да изгуби оня глупавия съсед ако си беше купил ford вместо Тесла?
fallback
Последни