fallback

Новата Toyota C-HR дебютира като хибрид с 223 конски сили

Кросоувърът обещава електрически пробег от 66 километра

През декември 2022 г. Toyota подсказа какво ще представлява второто поколение C-HR, като представи концепцията Prologue. Сега идва време да се запознаем със серийния модел - той приема различен дизайн, без да губи функционалността на своя предшественик, който се оказа популярен в претъпкания сегмент на малки кросоувъри. Неговият заместник е разработен и проектиран в Европа, където също ще се произвежда.

Новата C-HR има профил на „супер-купе“, получава 20-цолови джанти, както и двуцветна боя на каросерията. Промените са направени не само заради по-атрактивен дизайн и подобрена аеродинамика, но и за да се интегрират по-добре камерите, сензорите и устройствата за измиване на фаровете.

По отношение на размерите, новият модел е дълъг 4360 мм, широк е 1830 мм и е висок 1558 мм или 1564 мм в зависимост от версията. Междуосието на кросоувъра достига 2640 мм, като това помага за постигане на по-голяма вътрешно пространство.

В салона има 12,3-инчов напълно цифров инструментален панел, съединен със сензорен екран със същия размер. По-луксозните версии получават head-up дисплей, 64-цветно амбиентно осветление, панорамен покрив и звукова система JBL. За разлика от други марки, Toyota не е готова да се откаже от бутоните за често използвани функции, въпреки че екраните стават все по-големи с всяко поколение на нов автомобил. Червените акценти и логото GR са съчетани със спортните акценти отвън.

Както се очаква, новият C-HR ще се предлага в Европа изключително като хибрид. В случая 1.8-литровият агрегат и 2.0-литровият plug-in хибрид се предлагат само с предно задвижване, докато 2.0-литровият хибриден вариант може да бъде закупен с предлагано като опция AWD. По отношение на мощността, базовият 1,8-литров агрегат осигурява комбинирана мощност от 140 к.с., следван от 2,0-литровия със 198 к.с. (145 kW) и PHEV с 223 к.с.

Базовият модел с 1,8-литров хибриден задвижващ механизъм ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. 2,0-литровият модел с FWD се нуждае от 8,1 секунди или от 7,9 секунди при варианта с AWD. И двата 2.0-литрови хибридни модела могат да развиват 180 км/ч. Що се отнася до PHEV, той вдига 100 км/ч от място за 7,4 секунди. Пробегът само на ток е 66 км.

Toyota вече приема онлайн-резервации в Европа, където първо ще се появи версиите GR Sport Premiere Edition и High Premiere Edition, като втората предлага собствен набор от функции.

Още снимки на новата Toyota C-HR - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    До 5 ( преди 1 година )
    А ти защо си мислиш, че този chr няма да е около 40 000 евро за по-малък и по маломощен автомобил?
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Технически спецификации | Tesla Model Y SUV 2021 е с 39 см по-дълъг и с 5,9 см in-state в сравнение с Toyota C-HR Има 1,3 см повече просвет и предлага 86% повече товарно пространство.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    От това изгледът ще да е ограничен.
  • #6
    До 2 ( преди 1 година )
    Ти като пълниш резервоар веднъж на четири месеца, какво искаш да спестиш? При този пробег след 20 години ще си навъртял 78 000 км и ще обясняваш колко железни и неубиваеми автомобили са toyota, а комшията ти който върти по 78 хиляди на година е сменил 3 тесли за същото време и се опитва да те убеждава колко са пести на ток, ама ти не му вярваш защото е нагъл лъжец и това не може да е вярно.
  • #5
    до долния ( преди 1 година )
    Цената в Белгия се равнява на 92000лв за модел 3 базова версия колко по-евтина да е в Германия
  • #4
    До 2 ( преди 1 година )
    Освен разбира се ако не сравняваш Тесла У с С-НR с 140 коня тоест и разликата в размерите и в мощността е голяма и е като да сравняваш Хайлендър с Тесла У за да изкараш Теслата евтина..
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Ти изобщо разбра ли си мисълта или по-скоро липсата й? В Германия например Рав4 и Тесла У са почти на една цена а в БГ обикновено цените на електромобилите са надути още повече от обикновено за сега
  • #2
    До долния ( преди 1 година )
    Тоест за 6660 зареждания ще си избия разшиката в цената между електрическа кола като тесла и хибрид ако приемем че първото е около 95 бона а второто 75 бона сиреч за всеки изминати 500км ако приемем че при цена за квтч и капаситет на първата 110 квч и втората 47квтч капаситет и цена 2.50 литъра излиза че за 820 години ще си изплатя разликата в цената ако зареждам по веднъж на всеки месец и половина за да ходя всеки ден на работа която е на 15-20км от мен.Сиреч купувайте хибриди.
  • #1
    Popi ( преди 1 година )
    Новият приус добре, хваща окото, но това ми идва малко в повече. Но щом е висок и Тойота няма значение, ще се продава.
fallback
Последни